36 uker :)

1981

Andre møte med forumet
Hode er festet og slimproppen kommer litt og litt ja.. hmm legen sa ting kan skje når som helst :) håper jeg ikke må vente i mange uker :p Er lei dette nå, bekken og halsbrann 24/7 og trøtt...  Hvordan er er formen deres da jenter ? 

Oj, spennende! Har hørt at man kan regne med å føde innen en uke når slimpropen er gått;) så du er sikkert veldig nærme;) jeg er 38+2 i dag og han har enda ikke festet seg, kjenner jeg er litt bekymret for om jeg må gå disse 12 overtidsdagene:s har mye sure oppstøt og halsbran siden han ikke har sunket så godt ned i bekende enda. Men ellers er formen grei;) Gleder meg masse masse til å treffe småen utenfor magen;)

uff håper du slipper de dagene overtid... det er ikke mye morro.. jeg har 2 gutter fra før av og første mann kom dagen før termin :) Jeg krysser fingrene for deg i håp om han kommer snart :) Gleder meg til jeg kan ta hu i mine armer og bare kose nå :) skal bli godt og få truffet hu :)

Er 38 uker i dag :) formen er grei:) kjenner jeg nærmer meg slutten :) gleder meg så til å se småen :) håper de siste ukene går fort :)

Åå spennende når det begynner å skje ting! Håper babyen din kommer snart! Jeg for min del vil gjerne gå noen uker til (er 36 uker imorg).. storesøster fyller nemlig 2 år 30. juni og jeg vil så gjerne at hun skal få ha den dagen for seg selv;-p ..og at søstrene skal få hver sin måned;-D

Kjenner at modningen er i full gang og at fødselen nærmer seg men tror jeg går til termin denne gangen og;-)

Oj,så spenennde da :D
Du får holde oss oppdatert!

Selv 36 uker i dag,og er veeeldig klar for å bli ferdig...
Er så innmari lei av å ha vondt overalt døgnet rundt,vannet har begynt å fylle seg opp og halsbrann hver kveld/natt.

Her er ikke jenta festet,for hun ligger i seteleie :S

Back
Topp