36 uker!!!

SuperBerta

Glad i forumet
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Jeg får snart seriøse pusteproblemer![:-]  Hvor ble dette svangerskapet av?

Det føles litt sånn, samtidig som jeg er veldig klar for å bli ferdig med å være gravid.. Det er så mange ting jeg vil gjøre, og som jeg tror at jeg klarer, men så stopper det seg av den gedigne kula jeg har midt foran..[8D]

Vi gleder oss enormt mye til lillebror kommer ut, og det er faktisk når som helst![8|][:D]

Helt utrolig hvor fort tia flyr[&:] Blir sikkert kjempekjekt å få hilse på lillebror[:)]

Jippi! Det blir koselig når han kommer. Gleder meg til å komme for å hilse på. Håper jeg kan slenge meg med trillemor på barselbesøk. Jeg kan bake noe godt å ta med, så vi skal ikke være til noe bry altså. Baaaare til kos og skravling!

ORIGINAL: monicabebe

Jippi! Det blir koselig når han kommer. Gleder meg til å komme for å hilse på. Håper jeg kan slenge meg med trillemor på barselbesøk. Jeg kan bake noe godt å ta med, så vi skal ikke være til noe bry altså. Baaaare til kos og skravling!

Hvem kan si nei til et sånt tilbud da???[:D]   Selvfølgelig er du hjertelig velkommen på besøk![:)]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: monicabebe

Hvem kan si nei til et sånt tilbud da???[:D]   Selvfølgelig er du hjertelig velkommen på besøk![:)]

Juuuhuuu!

Gleder meg skikkelig masse!!

Har du en kule midt foran???? hehe det har gått så utrolig fort![:D]
Blir spennende å "hilse" på lillebror![:D]

Back
Topp