36 uker og ultralyd

Mailykke2

Forelsket i forumet
Det er like stas hver gang å se lille snuppa mi på ultralyd :D
Det blir ikke mindre stas når hun som utfører ultralyden sier; Dette var et nydelig eksemplar av en baby! <3 Det varmer et kommende mammahjerte, og jeg ble ordentlig stolt :D

Sånn bortsett fra det lå lille tuppa rolig når målene skulle tas, og hun er 2 % under gjennomsnittet som nå er ca 50 gram og ved termin er ca 75 gram mindre, med andre ord heelt perfekt<3

Hun viste stolt frem alt hun kan gjøre; kose med hendene i ansiktet, blunke (så tilogmed øyevippene hennes), smatte, rekke tunge/dille med den i munnen, svelge og generelt bevege seg :)

Men jeg har fått kalk under morkaken en plass, var vist vanlig å få det mot slutten, men er det noen som vet hvorfor det kommer? Er det tegn på at nå vil hun snart ut eller noe? :P

Så herlig!

Jeg var på ultralyd for ett par uker siden, da hadde jordmora med seg en student og hun peka på morkaka og sa til studenten at der var det forkalkninger.. men glemte helt å spørre hva det betydde :P men tenkte i ettertid at det ikke hørtes så bra ut.. Men godt å høre at det er normalt da.. :) Skal til hun i morgen igjen på ul, så får spørre henne da! :)

filiol skrev:
Var det vanlig ultralyd du var på?

mm, jeg er med på en undersøkelse som utføres på sørlandet kalt fit forfødsel :)
Da får man to ekstra ultralyder :)

Okei. :-) Trodde ikke man så noe særlig på vanlig ul så sent. At babyen var for stor liksom.. ;) Var på kontroll i uke39 forrige svangerskap og da så vi ikke noe særlig.. :( Men det var kanskje han som hadde ul som ikke brydde seg med at vi skulle få se noe.. :( Men det var bra du skrev her for jeg skal på ul i morgen for å sjekke leie og jeg hadde sagt til mannen at han ikke trengte å være med siden vi sikkert ikke ser noe særlig.. ;) Men nå må han jo være med alikevel. :D

Så herlig!!!!

Back
Topp