36 uker og kontroll hos JM

Vårskatter

Glad i forumet
MAI 2013
Er idag 36 uker :) Jammen meg ikke lenge igjen nå altså :)

Etterpå skal jeg på kontroll hos JM, kjenner jeg er veldig spent på akkurat denne timen. Siden lillegutt har ligget i sete hele veien er jeg ekstra spent på om han har snudd seg eller ikke. Fristen er jo 36 uker så hvis han fortsatt ligger i sete blir ul og div for å finne ut om det blir setefødsel eller keisersnitt. Ett valg jeg ikke klarer å ta.

Så jeg håper alt jeg kan om att han i dag ligger rett vei, selv om jeg frykter att han fortsatt ligger i sete. Utifra hvor jeg kjenner spark/bevegelser har det ikke blitt noen endring siden sist sjekk :/

Skjønner at du er spent ja :) min ligger også å tuller av og til, men trur han ligger med hode ned nå. Skal på ul og leiesjekk for jm klarte ikke å finne ut av det.. Lykke til i dag iallefall :) krysser fingrene for deg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lykke til på kontroll og gratulerer med 36 uker:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med 36 uker. Forstår at du er spent på kontroll! Håper du slipper velge mellom sete og keisersnitt. Lykke til:)

Gratulerer med 36 uker og lykke til :-) jeg skal også til jordmor i uke 36 for å se om babyen har snudd seg, så jeg kjenner på samme spenningen som deg, men jeg tror selv at han har snudd seg med hode ned så satser på at følelsen er riktig ;-)

Takk :)

Kontrollen unna gjort og som fryktet ligger han fortsatt i sete :/

Så kjedelig:( er vel kanskje en liten sjans at lille kan snu seg?

Sjansene er vel ikke så alt for store for att han snur seg. Men er jo de som snur seg dager før termin, men kan jo ikke gå å vente på det heller. Så nå jo finne ut hva jeg vil.

Sjansene er vel ikke så alt for store for att han snur seg. Men er jo de som snur seg dager før termin, men kan jo ikke gå å vente på det heller. Så nå jo finne ut hva jeg vil.
Du får tenke ut ka du vil og så ta det som en god ting om han snur seg ;)

Du får tenke ut ka du vil og så ta det som en god ting om han snur seg ;)

Har tenkt ganske mye på valget de siste ukene siden han har bodd i sete siden JM begynte å sjekke. Og blir egentlig ikke helt enig med meg selv om hva jeg vil velge. Ser liksom ikke noe fordeler med noen av delene. Bare ulemper :p
Men nå begynner det jo å bli så lite tid igjen att jeg bare må. Men vil høre hva legene på sykehuset sier også før jeg tar ett endelig valg.

Gratulerer med 36 uker:-) Og lykke til med den vanskelige avgjørelsen, får du bestemme selv eller skal de måle bekkenet o.l? Vi får krysse fingrene sammen med deg for at han finner ut at han skal snu seg selv:-)

Har tenkt ganske mye på valget de siste ukene siden han har bodd i sete siden JM begynte å sjekke. Og blir egentlig ikke helt enig med meg selv om hva jeg vil velge. Ser liksom ikke noe fordeler med noen av delene. Bare ulemper :p
Men nå begynner det jo å bli så lite tid igjen att jeg bare må. Men vil høre hva legene på sykehuset sier også før jeg tar ett endelig valg.
Er kanskje lurt å snakke med legene først ja:) jaggu ikkje et lett valg du har forann deg..

Gratulerer med 36 uker:-) Og lykke til med den vanskelige avgjørelsen, får du bestemme selv eller skal de måle bekkenet o.l? Vi får krysse fingrene sammen med deg for at han finner ut at han skal snu seg selv:-)

Etter hva jeg har forstått så er til syvende og sist valget mitt. Så selv om jeg skulle ha plass til å føde i sete, så kan jeg alikevel velge ks om det er det jeg vil uten att den kan nekte meg det.

Er kanskje lurt å snakke med legene først ja:) jaggu ikkje et lett valg du har forann deg..

Ja, syns i hvertfall det er greit å høre litt om begge deler av de som skal ha greie på det før jeg bestemmer meg.
Nei, lett er det virkelig ikke.

Etter hva jeg har forstått så er til syvende og sist valget mitt. Så selv om jeg skulle ha plass til å føde i sete, så kan jeg alikevel velge ks om det er det jeg vil uten att den kan nekte meg det.
Godt å få valget da:-) selv om det er en vanskelig avgjørelse å ta..

Hvis du får velge så er du heldig. Her på kk må du føde i sete om det ikke ligger noe medisinsk grunn for å ta ks som for eks trangt bekken eller baby over 4,5 kg. Men her er de super streng. Så jeg håper på at babyen mn har snudd seg til uke 36 :-) lykke til med valget ditt! :-)

Back
Topp