36 uke no:)

Frøken Happy

Glad i forumet
[:)][:)][:)]heisan..no fikk eg endeli tell å skriv inn på det her forumet...har termin 12 juni ..gleder meg stort[:)]er det noen som har peiling på hvor vanlig det er med kraftige kynnere som kommer gjennom hele dagen,burde jeg ringe føden eller?

Gratulerer med 36 uker!! Hyggelig at du fikk til å skrive innlegg [:)]

Har ikke så mye peiling på streke kynnere... Har en del selv i løpet av dagen, men de er ikke vonde, bare ubehagelige. Er dine vonde? Du kan jo ringe til føden og spørre, det skader jo ikke....

ORIGINAL: Lille0My

Har i ettertid fått tips om at "kynnerene" bør vare i 60 sek før jeg ringer føden...Men selvfølgelig,viss det kommer blodig utflod/blod/fostervann så ring føden med en gang.....
Husk å ta tiden på kynnere og hvor lenge de varer og hvor lang tid det tar mellom hver.............

hmm bare lurer: kynnere er jo når magen blir hard, sant? men magen min er da hard lengre enn 60 sek om gangen  når jeg får disse strammingene i magen...[8|] har hatt kynnere siden uke 20, noen kraftigere enn andre.

jeg også har ofte kynnere,men så lenge de ikke er vonde så er det ingenting å bekymre seg for sa jordmor til meg.Hvis man får skikkelige tak i mage og rygg så skulle man ringe,for det kun være ordentlige rier sa hun.Følelsen av kynnere er vel kanskje forskjellig fra person til person..[8|]

ORIGINAL: Miluna

ORIGINAL: Lille0My

Har i ettertid fått tips om at "kynnerene" bør vare i 60 sek før jeg ringer føden...Men selvfølgelig,viss det kommer blodig utflod/blod/fostervann så ring føden med en gang.....
Husk å ta tiden på kynnere og hvor lenge de varer og hvor lang tid det tar mellom hver.............

hmm bare lurer: kynnere er jo når magen blir hard, sant? men magen min er da hard lengre enn 60 sek om gangen  når jeg får disse strammingene i magen...[8|] har hatt kynnere siden uke 20, noen kraftigere enn andre.

slik er det hos meg også,di er vonde helt til jeg har fått slappa av en god stund(ti min kansje)så jeg var veldig usikker i begynnelsen om det var kynner jeg hadde.

må ikke glemme meg ut her...velkommen arween[:D]

Gratulerer!!![:)]

Hei og velkommen i juni-klubben, har lagt deg til terminlista! [:D]

Back
Topp