35 uker!

Rosica

Elsker forumet
Da rundet jeg 35 uker av dette svangerskapet nå i går!
Nå er det sannelig ikke lenge igjen!
Og det merkes... Dette er TUNGT!

Da jeg gikk gravid med Kristoffer hadde jeg myyyye vann. Har heldigvis sluppet unna de værste vannmengdene denne gangen, og DET er deilig...!
Meeeen, så sliter jeg med dette hersens bekkenet denne gangen. Og med en aktiv 2åring som krever sitt er ikke det bare bare... Det er helt forferdelig at jeg ikke kan leke, herje, løfte og trille gutten min som jeg gjerne skulle ha gjort! Gleder meg til og få tilbake kroppen min slik at gullet mitt får igjen mamma'n sin! Ikke sikkert han er like gira på og DELE meg med lillesøster da, men det får så bare være... [;)]

Vært litt stressa de siste ukene; følt jeg har begynt og få det TRAVELT ift lillesøsters ankomst! Kristoffer kom jo 4 uker før tiden. Ikke det at jeg tror lillesøster kommer så tidlig, men denne gangen skal jeg sannelig være forberedt!
Så har handlet inn mye de siste ukene. Det eneste som gjenstår nå er vogn og lekegrind, men det ordnes ganske kjapt nå... [8D]
I dag har jeg vasket første runde med klær til lillemor; og tørkestativet mitt har aldri vært så sukkersøtt!
SEEEEE:

Hihiiiih.

Her er forresten 35ukers- magen denne gangen:

Og her er 35ukers magen sist svangerskap:

Syns magen er ganske lik sist jeg, hadde forventet at den skulle bli myyyye større! [;)]

gratulerer med 35 uker...

Så herlig tørkestativ.. skjønt!

Ps.. jeg har bestilt og fått 2 par briller..
SUPER fornøyd!! hehe

Tenker det skal bli godt å bli ferdig snart ja.
Så koselig med babyklær da, og ikke minst så fin mage du har.

Lykke til med resten av svangerskapet[:)]

så koselig å vaske nyfødt tøy <3 Ikke lenge igjen nå, blir spennende tenker jeg [;)]
Nydelig mage [:D] syns du ser litt mindre ut nå jeg? i hvertfall ganske lik [;)]

1100: BRA du er fornøyd! Elsker mine 3 par derfra jeg også, og det blir vel flere (kjenner jeg meg rett...[;)])

DripDrop: Jaaa, fult mulig jeg er hakket mindre denne gangen... Men var som sagt myyye vann sist, og det var fordelt på hele kroppen. [:'(]

stor fin maage!! [:D]
spennede tid.. og slitsom [:)]

nyydelig mage!! Litt lenger oppe denne gang enn forrige gang på samme tid, kanskje?

(for jeg er ikke misunnelig ... [:)])

magen din ser fantastisk ut , og så koslig med alt rosa ...jeg har nettopp pakt ned rosa twins klær som skal gi vekk til ei som venter 2 jenter..bare håper hun vil ha de da

Herlige babyhus [:D]
Si meg enig at det er TUNGT nå ja [8D]
Er 38 uker i dag. [:D]

Spennende å se når ho lille din kommer da [:)]
William kom også 4 uker før. men ho er inne enda [8D] Og nå skal ho jaggu få komma ut å [8D]

ORIGINAL: Nemina

Herlige babyhus [:D]
Si meg enig at det er TUNGT nå ja [8D]
Er 38 uker i dag. [:D]

Spennende å se når ho lille din kommer da [:)]
William kom også 4 uker før. men ho er inne enda [8D] Og nå skal ho jaggu få komma ut å [8D]

Ja NÅ kan hun vel bare komme ja! Terminbarn og alt nå!
Syns du ventetiden er mye tyngre denne gangen? Mtp at du fikk i uke 36 sist? Har du på en måte gått og "ventet" på at noe skulle skje for tidlig denne gangen også?
Jeg har ikke kommet helt dit ennå, men er redd slike tanker kan dukke opp de neste ukene...
Gruer meg til den siste tyngste mnd av svangerskapet, fikk jo aldri opplevd denne tyngste tiden sist... [:'(]

Ja NÅ kan hun vel bare komme ja! Terminbarn og alt nå!
Syns du ventetiden er mye tyngre denne gangen? Mtp at du fikk i uke 36 sist? Har du på en måte gått og "ventet" på at noe skulle skje for tidlig denne gangen også?
Jeg har ikke kommet helt dit ennå, men er redd slike tanker kan dukke opp de neste ukene...
Gruer meg til den siste tyngste mnd av svangerskapet, fikk jo aldri opplevd denne tyngste tiden sist... [:'(]

Ja jeg syns det er mye tyngre nå, men sist var liksom alt mye lettere å. var ikke så tungt da.
Har jo litt med å gjøre at nå er det ikke bare meg selv eller da.
På en måte har jeg venta litt, men samtidig har jeg håpet å komme meg til januar liksom.
Jm sjekka meg i uke 36, så da var jeg moden og sånn, så tanken har jo ligget i hodet hele veien.
Men nå, gjør jeg alt for at ho skal komme [8D]
Samtidig så går dagene/ukene så fort å, at vips så er du ganske nærme.

Flott mage! [:)]

Sååå fin mage!!:)
Får står godt at du vil ha kroppen din tilbake snart, for de vil jeg også....
Å denne gangen har jeg også hat lite vann i kroppen helt til uke 38 da sa de pludseligt pang og jeg ble en vannballong i gjen.
Såååå mye søte rosa klær du har... Tenk at snart har vi vær vårs pitte lille baby, jeg kan ikke tro de:P

Nyydelige magen! [:D]

Også de søøøte klærne da! Rart å tenke på at sjarmtrollene våre har vært så små..

Nydelig babymage[:)]

Back
Topp