35 uker i morra!

mymmeline

Betatt av forumet
Herregud som tida flyr!! Theodor kom jo i uke 37,så nå begynner jeg nok snart å vente veeeldig. [8D] Greier ikke annet,selv om jeg vet at snuppa kan komme to uker over termin fordet at om han kom før... (selv har jeg ingen tro på det. Jeg har samme "følelsen" som med Theodor,at bebisen kommer før termin).

Og så lurer jeg sååå på om den spiseskjea med kanel faktisk hadde noen betydning,eller om det var helt tilfeldig at han kom dagen etter?? [8D]

SPENNENDE!! [:D]

Skjønner godt at du venter nå! HUn kommer nok snart skal du se [;)]

Prøv med kanel igjen du når tiden nærmer seg. Enten så funker det, eller så funker det ikke [:D]

Så spennende [:)] men må bare føye til at sånn følte jeg det da jeg var gravid med Patrick også, eldstemann kom jo i uke 38+0. Men det ble nok 8 dager over med minsten. Det var 3 laaaaange uker kan du si [;)]

Masse lykke til med siste innspurt forresten [;)]

Lykke til når det store skjer! [:D]

Fy fanken dette har gått fort.......

Nå kan vi få se bilder av den kommende storebror da????

oioioi, å spennende... nyt den siste tiden med magen og lykke til!
gleder meg til å høre fra deg videre[;)]

Nyyyyyyte magen din mens du har den, det blir tidsnok veldig travelt [8D][:D]

å gratulerer visste ikke du var gravid:D

Oi, som det går unna! Masse lykke til i ukene som kommer! Håper du slipper å vente så lenge da...

kanskje du skal prøve skje igjen, og om fødselen starter igjen, DA er det sant!

ååå, jeg vil så gjerne bli gravid igjen jeg, men jeg føler ikke jeg kan, siden kun har hatt jobben min i 2 mnd

JEg også er veldig spent på den der kanelen... jeg trodde ikke det jeg så når det dukket opp meldinger på bv om at du var i fødsel[8D]. Så feel free to try again! Har døds mye lyst å vite om det virker[8D].

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg også er veldig spent på den der kanelen... jeg trodde ikke det jeg så når det dukket opp meldinger på bv om at du var i fødsel[8D]. Så feel free to try again! Har døds mye lyst å vite om det virker[8D].
tjukka, hva har vært nickene dine opp igjennom? Jeg kan ikke huske at du har vært her før fødslene starta! :P

Back
Topp