35 uker i dag og mulig fødsel om 2 uker.

Tvillinger i mai 2017

Blir kjent med forumet
Har vært på kontroll i dag med ul og vekstestimering. På grunn av barnets størrelse og svangerskapsdiabetes er det snakk om fødsel om 2 uker. Vet mer i slutten av uka, da jeg skal på ny kontroll.

Så spennende! Masse lykke til :)

Hvor stor er baby estimert til og være da?

Ojda! Jeg og lurer litt på hvor stor babyen din har blitt nå om de tenker på igangsetting til uke 37 allerede? Her sier de nemlig ikke at de ikke er bekymret før vi snakker om et avvik nær +30%
(Ålesund dette-det er vel variasjoner ute å går)

Vekten er nå estimert til 3000 g, altså 500 gram over normalen, da vekten skulle ha ligget på 2500 g. Dem vurderer hele "sykdomsbildet" fortløpende med tanke på fødsel i uke 37.

Så gøy:P Hadde blitt så glad om jeg hadde fått vite at om bare to uker kunne jeg blitt mamma :)

Så gøy:p Hadde blitt så glad om jeg hadde fått vite at om bare to uker kunne jeg blitt mamma :)
jeg også hehe det hadde vært deilig det, spent å se størrelsen på min om 2 uker :-)

Har vært på kontroll i dag med ul og vekstestimering. På grunn av barnets størrelse og svangerskapsdiabetes er det snakk om fødsel om 2 uker. Vet mer i slutten av uka, da jeg skal på ny kontroll.
Lykke til :-)

Vekten er nå estimert til 3000 g, altså 500 gram over normalen, da vekten skulle ha ligget på 2500 g. Dem vurderer hele "sykdomsbildet" fortløpende med tanke på fødsel i uke 37.
Ah, jeg har diabetes type 1 da, er derfor jeg spør og derfor jeg sammenligner litt med meg ;) her virker de nemlig fornøyd med 9,8% pluss og ca 3000gr uke 36+1 ;) de har ikke engang tenkt å sjekke vekst på ul i morgen, kun trivsel..

Så spennende!! Snart mamma du da :D

Spennende. Diabetes her og, men ikke noe som tyder på å sette i gang før terminen her. Selv om jeg akkurat nå hadde takket ja til å sette i gang når som helst ;)

Back
Topp