Tvillinger i mai 2017
Blir kjent med forumet
Har vært på kontroll i dag med ul og vekstestimering. På grunn av barnets størrelse og svangerskapsdiabetes er det snakk om fødsel om 2 uker. Vet mer i slutten av uka, da jeg skal på ny kontroll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg også hehe det hadde vært deilig det, spent å se størrelsen på min om 2 ukerSå gøy Hadde blitt så glad om jeg hadde fått vite at om bare to uker kunne jeg blitt mamma
Lykke tilHar vært på kontroll i dag med ul og vekstestimering. På grunn av barnets størrelse og svangerskapsdiabetes er det snakk om fødsel om 2 uker. Vet mer i slutten av uka, da jeg skal på ny kontroll.
Ah, jeg har diabetes type 1 da, er derfor jeg spør og derfor jeg sammenligner litt med meg her virker de nemlig fornøyd med 9,8% pluss og ca 3000gr uke 36+1 de har ikke engang tenkt å sjekke vekst på ul i morgen, kun trivsel..Vekten er nå estimert til 3000 g, altså 500 gram over normalen, da vekten skulle ha ligget på 2500 g. Dem vurderer hele "sykdomsbildet" fortløpende med tanke på fødsel i uke 37.