35 uker :0)

Gratulerer så mye! Blir spennende nå. bare to uker igjen så kommer ikke babyen til å bli prematur om den blir født da!!

Gratulerer! jeg kommer etter i morgen[:D]

Gratulerer [:D]
Jeg er også 35 uker i dag... Nå nærmer vi oss virkelig her [:)]

Gratulerer såå mye til deg!! i morra er jeg også 35 uker på vei[:D][:D] ikke lenge til våres elskede kommer =) !!

ORIGINAL: Tassen_2

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Nå, er det neimen ikke lenge igjen... ER 35 UKER I DAG [:D][:D]

å herregud.. du har jo kommet kjempe langt!!
koss er tankene rundt fødsel.. går det bedre med deg

Ja, er ikke lenge igjen nå.
Var til samtale hos lege på sykehuset i forige uke, for jeg måtte ha en avklaring på det. Og da fikk jeg som svar at hvis ikke følelsene er endret, så kunne jeg få ks. men får ingen dato før nermere termin i så fall, for de ville vente å se.. Men alikevel føler jeg meg litt oversett, for problemet mitt blir liksom ikke tatt tak i.. er jo angsten de burde tatt tak i, ikke bare latt meg velge forløsnings metode... hadde jo vært bedre om de hadde funnet ut hva angsten kommer av, vil vel muligens få samme problem hvis jeg skal ha flere barn.. Men men, jeg har i hvertfall klart å roe meg ned med det, men føler liksom de bare dekker over problemet....

ORIGINAL: dollygirl

Gratulerer såå mye til deg!! i morra er jeg også 35 uker på vei[:D][:D] ikke lenge til våres elskede kommer =) !!

Gratulere med dagen i morra :0)

ORIGINAL: Bibsi

Gratulerer [:D]
Jeg er også 35 uker i dag... Nå nærmer vi oss virkelig her [:)]

Gratulerer til deg og.. ja nå er det masse sommerfugler i magen.. er veldig spent nå.... :0)

Gratulerer så mye!! Er 34 uker i dag, så henger en uke etter deg...[:)]

Gratulerer så mye med 35 uker ;D Nå er det virkelig ikke lenge igjen! :D

Oi, så langt du er kommet!!! Gratulerer så mye med 35 uker, virkelig ikke lenge igjen nå! [:)][:)][:)]

[:D] Gratulerer med 35 uker , kjære sladrevenn

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Nå, er det neimen ikke lenge igjen... ER 35 UKER I DAG [:D][:D]

Jeg også er 35 uker i dag.

Gratulerer til oss begge. [;)]

Back
Topp