35 + og underlivs plager

kakkeline

Gift med forumet
har så vondt i høna for tiden.... andre som har det??? er det kun bekkenløsningen som gjør dette eller noen som vet hva det kan være?? 
 
Høres kjent ut.. Tenker at det må være et hode i bekkenet, kjennes ut som om jeg har sitti på en spiss stein i en uke ;-) Tror det er ganske vanlig nå som bekkenet tilpasser seg, men det er første gang for min del så jeg vet ikke hva som er normalt. Høres ut som at alt er normalt når jeg snakker med jordmor, så jeg tar det med ro og bruker en varm rispose som smertelindring. Jeg er 36 +1 idag.
 
Hadde vondt i underlivet, jeg fikk for meg at det var hodet som presset nedover eller noe slikt, men fant ut at det var UVI.. Urinveisinfleksjon, pass på at det ikke er det hvertfall.
 
Jeg har også mye vondt, kjennes ut som alt er skikkelig hovent. Har også mye stikkninger og menssmerter. Men var på kontroll på sykehuset idag og alt var ok, så blir vel sånn pga presset vel.. bebissen ligger med hodet godt ned i bekkenet.
 
Samme her.. Og er hovent i tillegg! Kjennes litt ut som jeg har detti ned på sykkelstanga.. :/ Men tror kanskje det er åreknuter siden det er hovent.. Ubehagelig!
 
Eg er skikelig hoven down under,og er øm og sår når eg ikkje har p åtruseinnlegg.. Prøvde dem nye med lukt,men fytti det gjorde vondt der nede da ja.
 
Grøss, husker godt jeg sleit forrige gang - som om noen stakk en kniv oppi høna og kjørte rundt!
Jeg har vondt der pga. bekkenet. Men kan jo være nedpress du har også? Ikke godt å vite hva alt er:-)
 
Back
Topp