35,5 i kropstemp!?!

Bruker817kos

Forelsket i forumet
i går hadde vesla kropstemperatur på 38. øynene renner. i hele dag har hun hatt 35,7 + - 0.1grad.
mistenker pollen allergi, men det skal jo ikke endre på tempen

mann kan ha det e kaller motsatt feber, at feberen går nedover i stede for oppover
Tror jeg hadde tatt en tlf til legevakta for er ikke bra å gå med så lav tempratur lenge ut fra det jeg har hørt

Forkjølelse? Har hun vært forkjølet/snørrete de siste dagene? Slik var det nemlig her. 

Jeg har ikke vært borti det.. men du kan jo høre med legevakta om hva di mener?

får ikke opp tempen hennes,35,6 nå :(  og hun sover, men legevakta mente det ikke var farlig lavt,så vi trengte ikke å komme. og at jeg ikke skulle vekke henne i natt. evt ringe tilbake.

hun har hatt 36,7 litt på dagen i dag

ingen? tempen gikk ned 0,5 på under 1 time. legen skulle ringe meg opp igjen, men har vel gått nermere 1,5time. liker ikke dette jeg :( hun er jo "frisk" men kald i ansiktet

nesten så jeg hadde vurert å ringt nødtlf, hvis ikke legen har tatt kontakt enda

Kva har ho i normaltemp til vanlig da?? Har du målt når ho har vore frisk nokon gang? Eg har sjølv 35,4 i normaltemperatur og er frisk og rask. Det er ikkje uvanleg å ha lav kroppstemp, det treng ikkje å bety at noko er galt. Dersom normaltempen ligger på 37 så er det jo rart. Du må jo berre ringe igjen dersom du er usikker, det er det dei får betalt for (får jo faktisk veldig godt betalt i kveld ;o)) Masse lykke til uansett

Prøv å ta på henne ekstra klær/tepper eller liknende, og se om temperaturen stifer da. Gjør den ikke det, ville jeg tatt en telefon til legevakta igjen og fortalt at du ikke får opp tempen.
God bedring til jenta di! :)

har ikke ringt enda :( men hun er i fin form, bortsett fra kald i ansiktet. tok tempen på henne nå, 36.0. hun sov mens jeg kledde av henne og målte og mens jeg kledde på henne. men er vel utslitt. tenkte blodsukker eller prosent?! siden jeg ga henne litt frukt mos kl 22 og tempen har stigi litt nå. men hun får jo mat hver 3,5t på dagen, så merkelig om det er det hele dagen

har ikke ringt enda :( men hun er i fin form, bortsett fra kald i ansiktet. tok tempen på henne nå, 36.0. hun sov mens jeg kledde av henne og målte og mens jeg kledde på henne. men er vel utslitt. tenkte blodsukker eller prosent?! siden jeg ga henne litt frukt mos kl 22 og tempen har stigi litt nå. men hun får jo mat hver 3,5t på dagen, så merkelig om det er det hele dagen.

hun har hatt ca 37 til vanlig, men istarten rundt 36. jeg pleier å ha lav

Nozy Rosie skrev:
Prøv å ta på henne ekstra klær/tepper eller liknende, og se om temperaturen stifer da. Gjør den ikke det, ville jeg tatt en telefon til legevakta igjen og fortalt at du ikke får opp tempen.
God bedring til jenta di! :)

har satt opp tempen på rommet fra 20 til 23 for endel timer siden. pratet med legen tidligere, å da sa de at det ikke var farlig lavt med 35,7 og at jeg ikke trengte å vekke henne eller ha på henne mer. at jeg skulle ringe tilbake hvis det ble endring. hun gikk da ned 0,5 på ca 1 time, altså 35,3. pratet med de igjen for å spørre hva grensen på at jeg skulle reagere var.da skulle hun be legen ringe meg, men hun sa legen ikke var beskymret første gangen og sikkert ikke nå.

Back
Topp