Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere me 34 uka Går æ like læng som me dæm forrige to, så føde æ om 8 uka
Da har jeg kommet til 34 (!!!!) uker! Går jeg like lenge som med eldstemann har jeg født om 4 uker.
Ja, og ikke minst de lange første ukene til vi passerte 12 uker.Det er så rart å tenke på at vi er kommet godt opp på tretti-tallet, de fleste. Synes ikke det er lenge siden vi kom listende inn med positive tester
oioi nærmer seg da!! Jeg er fryktelig spent på om jeg føder tidlig denne gangen også. Men hvem veit, kanskje jeg går på overtidJeg har 2 uker og 5 dager igjen til der jeg var når storebror kom, men jeg håper jeg får gå lenger denne gangen.
I morgen blir jeg også med i 30+gjengen!!Det er så rart å tenke på at vi er kommet godt opp på tretti-tallet, de fleste. Synes ikke det er lenge siden vi kom listende inn med positive tester
Jey, velkommen i gjengenI morgen blir jeg også med i 30+gjengen!!
Så rart.. Antall dager igjen stemmer jo Hmmmm.. Skal se om jeg gidder å lage ny etterhvertJey, velkommen i gjengen
pst: står 29+3 på deg.
hehe ja det må du. Nå var det jo kjempe enkelt!! når man har laget den høyreklikker man på BILDE, og kopierer bildeadressen Kjempe enkelt!Så rart.. Antall dager igjen stemmer jo Hmmmm.. Skal se om jeg gidder å lage ny etterhvert
hehe ja det må du. Nå var det jo kjempe enkelt!! når man har laget den høyreklikker man på BILDE, og kopierer bildeadressen Kjempe enkelt!