34 uker idag :)

Jojo' grattis!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja stemmer:) libero pakken:)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med 34 uker! :-)
Jeg er 34 uker på fredag! :-)

Fått hentelapp fra kiwi jeg også, med et bleiekort! :-)
Tenkte å hente den ut sammen med storesøster en av dagene nå. :-)

Gratulerer :) Ja bleiekortet fikk jeg og :) :)

Du og jeg Blondie00...du og jeg!! :-)

....Har termin samtidig! Skulle til å skrive en tråd a la "Jepp er 34 uker på vei (..)".MEN så så jeg at du hadde kommet meg i forkjøpet!!! :cussing
HAhaha...HURRA FOR OSS!!!

Du og jeg Blondie00...du og jeg!! :)

....Har termin samtidig! Skulle til å skrive en tråd a la "Jepp er 34 uker på vei (..)".MEN så så jeg at du hadde kommet meg i forkjøpet!!! :cussing
HAhaha...HURRA FOR OSS!!!

Så moro :) Føler du deg klar? Jeg begynner å glede meg til permisjon nå :D Har 15 arbeidsdager igjen, ekskludert helgene da :)

Så moro :) Føler du deg klar? Jeg begynner å glede meg til permisjon nå :D Har 15 arbeidsdager igjen, ekskludert helgene da :)

Jeg er ikke klar.Jeg har ikke kjøpt bilstol enda:-/ Selv om jeg er i uke 34 er jeg i ekkelt bedre form enn det jeg var med forrige mann. Og magen min er liten (fordi jeg er høy), så derfor opplever ikke meg selv som høygravid! Akkurat som jeg tror har fleeere måneder igjen.

Men 3 uker før forrige fødsel fikk jeg "Akutt Redebygge-Syndrom", og satser på samme psykologiske utfall denne gangen også :-)

Jeg er ikke klar.Jeg har ikke kjøpt bilstol enda:-/ Selv om jeg er i uke 34 er jeg i ekkelt bedre form enn det jeg var med forrige mann. Og magen min er liten (fordi jeg er høy), så derfor opplever ikke meg selv som høygravid! Akkurat som jeg tror har fleeere måneder igjen.

Men 3 uker før forrige fødsel fikk jeg "Akutt Redebygge-Syndrom", og satser på samme psykologiske utfall denne gangen også :)

Fikk kjøpt brukt bilstol av ett nært vennepar jeg :) I tillegg er vugge, seng og vogn på plass :) Føler meg ikke så veldig stor jeg heller faktisk :) Har i grunn ikke gått opp så mye foreløbig, så det er deilig :) Jobber du nå? 100%? :)

Back
Topp