34+2 og blødnig. burde man ringe føden?

Iseliija

Betatt av forumet
er 34+2 i dag og ser ut til at jeg er begynt å blø litt..ikke sånn at det renner men kommer på papiret om jeg tørker meg. burde jeg bare se det ann eller ringe å høre med føden?

Viss du er bekymret så er det bare å ringe. Best å ringe en gang for mye enn å ikke ringe og heller være bekymret.

Hvis det ikke er mye, og uten smerter trenger du nok ikke å bekymre deg. Men ringer du vil de nok ha deg inn til sjekk. Bedre med engang for mye enn en gang for lite :)

Jeg har villet ringe! Bedre å være på den sikre siden ;)

Har du ringt?

joda, ringte å var inne til sjekk etter mye styr etter å få tak i både barnevakt å sjofør(gubben e på kurs utenbys) , de va litt usikker på kor blødningen kom fra men eller så alt bra ut. Hadde noe forkorta livmorhals og gutten lå laaangt nede. Men som ho sa, han kunne kom nu snart eller kom tell termin:) men fikk lov å dra hjem med streng beskjed o å ring om magen ble hard,bynt å blø ijænn eller om e fikk tak i magen:)

Er ikke gøy med disse blødningene altså.Men hør på råd om hvile osv,for det er veldig viktig! Jeg ble sendt hjem fra jobb to ganger fordi jeg hadde litt blod på papiret når jeg tørka meg,men tror det også var fordi jeg pusha meg selv litt hardt på jobben på den tiden.

Håper du klarer å slappe av, slik at det ikke skjer noe mer før etter nyttår ;)

Lykke til! Blødninger nå må tas alvorlig så bra du kom deg dit og fikk sjekket.

Hvordan går det med deg nå?:)

Back
Topp