33 uker!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Da var jeg kommet et steg nærmere! Heregud, er bare 51 dager igjen til termin! Snart høygravid. Å er jo kun 32 dager til jeg er like langt som jeg var med storebror når han ble født!! DET gjør meg nervøs!! Men samtidig masse koselige sommerfugler i magen<3 gleder meg veldig til å holde lille tobias i armene mine><3 >

Gratulerer!
Jeg er 32 uker i dag (torsdag), synes disse ukene går fortere og fortere! Og storebror ble født i uke 35+2...!

Gratulerer! Er selv 31+4 idag, synes tiden går fort nå! *juble* Og med tanke på at det er både julefeiring og nyttår før min termin så kommer tiden til å rase avgårde! Er så klar for litt babykos nå! :)

Hipp hurra for 33 uka :) Ukan kjæms t å flyg framover xsmile9

Gratulerer med 33 uker! Tiden går nok ekstra fort når vi har jula vi kan glede oss til :)

Må juble litt for 50 dager igjen i dag da :D

• Liker
Reactions: jc
Juhu,gratulerer:) 33 uker i morgen her,er veldig rart å tenke på at det kun er litt over 1 mnd igjen til terminen og til jeg kan holde snuppa mi i armene for første gang :)

Takk :D 1mnd til termin??? skal du få ho i uke 37? :p

Wow! Tiden flyr! Jeg henger litt bak med 29+3, men føler tiden kommer til å fly når bare november er ferdig.. Desember går jo alltid fort, og vi skal prøve å få pusset opp rommet til storesøster før jul også.. Og så starter permisjon 11. januar, og da skal jeg ordne alt klart til babyen, og da kommer det ihvertfall til å gå fort.. Kommer nok til å få keisersnitt rundt 20. januar om babyen er mye større enn sist.. Vil helst føde naturlig, men ikke om babyen er stor, for jeg har mye plager med bekkenet, og jeg er så redd for at det skal bli verre etter fødselen om hun er stor.. Hadde hastekeisersnitt sist, så terskelen for å få keisersnitt igjen er veldig lav heldigvis.. Kommer nok hovedsakelig til å få bestemme selv :)

Back
Topp