33 uker :)

regnbuens farger

Forumet er livet
I dag er jeg 33 uker emoticon

Synes jeg teller ny uke nesten hele tiden nå jeg, og det er jo veldig bra :)

I min uke for uke tvillingkalender står det at om fødselen skulle starte etter denne uken vil det ikke bli forsøkt stoppet. Vil jo at de skal holde seg inne i magen noen uker til, men samtidig er det godt å vite at det er trygt om de skulle finne på å komme nå.

Hipp hurra!emoticon

Det er jo kjempeflott at dere som er gravide med tvillinger får gått såpass lenge, for så vidt jeg har forstått er det ofte at de kommer lenge før termin.
Det er veldig godt å vite at det skal gå bra dersom noe skulle skje, da slapper man litt mer av. :-)

Gratulere så mye:-) Her startet jeg på min uke nr 35 idag:-) Tiden går så alt for fort. Som du sier så synes jeg ukene kommer i full fart. Snart er fødselen i gang og vi har en/to små i armene:-) Gleder meg masse til mai.. Ja, håper de holder seg inne i noen uker til, jo lengre jo bedre:-) 

Ha en fin dag videre:-)

Gratulerer med 33 uker Jeg er hakk i hæl med 32 uker i dag, det begynner å nærme seg altså

Gratulerer :) Deilig følelse :) Vi har rundet 31 uker og føler på samme måte som deg at jeg skifter uke hele tiden nå. Tiden fyker av gårde og snart er de her

Back
Topp