33 uker, under 50 dager til termin!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
33 uker i dag, og det betyr 49 dager til termin. Hurra :)

Er det andre som synes det begynner å bli forferdelig tungt etterhvert? Magen er enorm, og i veien hele tiden, bekkenet,halebeinet og ryggen krangler mer og mer, nattesøvn blir det lite av og ting er generelt litt tungt nå.

Baby ligger og graver seg nedover i bekkenet og ligger konstant og stanger i blæra, noe som er veldig ubehagelig, mageskinnet er så stramt at det til tider gjør vondt når hun snur seg inni der.

Den eneste tiden på døgnet som faktisk er behagelig er når jeg akkurat har våknet etter noen timers søvn, og kan ligge i sengen og slappe av før jeg står opp. Da er det akkurat som om magen er "avslappet" og ikke så øm og vond. Dessverre så er ikke det så alt for ofte fordi vi har to barn som skal på skolen og i barnehagen, så da må jeg jo opp og hjelpe dem i gang. Jeg får heldigvis tatt igjen litt på dagtid mens de er borte da :)

Nå er det uansett ikke så lenge til vi får hilse på mageboerne alle sammen. Gleder meg bare mer og mer :)

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Er så sliten og trøtt for tiden.
Men ja nå nermer det seg fort at vi har våre små i armene :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå nærmer vi oss virkelig:) kjenner meg så igjen i d du sier. . Første jeg tenker på når jeg våkner er når skal jeg få legge meg igjen. . Sliiiten...

Men nå kan vi virkelig snart begynne nedtelling. .:)

Jeg har faktisk hatt noen supre dager. Tenker da ikke på bekjent for det lever sitt eget liv men på følelsen av ikke å være en potetsekk.

Gratulerer med 33-ukersdagen! Nå er det ikke lange tida igjen nei :-) Hurra for det!

Men, hvilken utregning bruker du? Er 40+0 også en variant? Jeg er 33+1 i dag og på alle mine apper står det 50 dager i dag. Ikke at det har noe å si altså, bare var nysgjerrig på om 40+0 også er en svangerskapslengde det opereres med :-) Hørt om 40+2 og 40+3 bare.

Det nærmer seg med stormskritt! :)

Grattis med 33 uker :)
Kan virkelig kjenne meg igjen eg og i det du skriver... Og nå er det bare siste innspurt igjen,synest det har gått relativt fort :D

Gratulerer med 33-ukersdagen! Nå er det ikke lange tida igjen nei :) Hurra for det!

Men, hvilken utregning bruker du? Er 40+0 også en variant? Jeg er 33+1 i dag og på alle mine apper står det 50 dager i dag. Ikke at det har noe å si altså, bare var nysgjerrig på om 40+0 også er en svangerskapslengde det opereres med :) Hørt om 40+2 og 40+3 bare.

Jeg ser bare på lilypie tickeren, den er nok litt feil. Regner med at den teller 40+0, for jeg måtte justere termin litt for at det skulle bli riktig i forhold til hvor mange uker jeg var på vei. Det er sikkert 51 som egentlig er riktig :) 40+2 er vel det vanligste å gå ut i fra i norge?

Jeg tror 40+2 er det jm og appene jeg har går ut i fra ;-) Men kanskje jeg skal endre til 40+0 for å ha litt kortere igjen? Hehe, han kommer vel etter all sannsynlighet akkurat når han har lyst uansett ;-)

Back
Topp