33 uker plutselig! med bilde

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
da har jeg kommet helt til uke 33. og er veldig fornøyd med det!!
sånn ser hvertfall min babymage ut nå:-) begynner å bli stor gitt;) Og den har sunket langt ned..flere som har lagt merke til det så det nærmer seg fødsel plutselig..hjelp!

er fortsatt i tønsberg, men nå begynner jeg bli litt utålmodig på å komme hjem...hehe...litt pga vi har et flyttelass som venter...Men mest fordi jeg er begynt bli litt nervøs for hva om det skulle skje nååå...da hadde jeg daua..er jo lang vei hjem så vi må komme oss avgårde imorgen tenker jeg:-)

vurderer litt å dra på sykehuset her bare for en sjekk at alt er ok..hatt så masse kynnere de siste dagene og det presser på(ligger med hodet langt ned)...og idagtidlig var det pittepittelitt blod i trusa og:(...ikke kommet mer så jeg ser det litt an utover dagen...
imorgen er det hvertfall 3D-ul igjen!! endelig! venta lenge på den timen! blir kos å se lillegull igjen<3 lurer veldig på hvor stor han er blitt.. jeg har hvertfall spist som en hest i det siste..hehe... håper han er over 2kg nå:-)

Så flott mage du har ! Godt å høre at ting går litt bedre nå ! Krysser fingrene for at lillegullet ditt holder seg i magen en stund til ![:)]

du kler virkelig å være gravid du[:D] super flott mage! Og må atter en gang kommentere hvor vakre øyne du har. [:D]

Så nydelig du er -du er født til å gå gravid du tror jeg [:D] Så godt å ha kommet så langt i svangerskapet nå, den siste tida går nok fort, så får vi krysse fingrene for at den lille holder seg der den skal ei stund til!

Håper det gikk bra på 3D-ul i dag [:)]

aaww....gojentene....Tusen takk for så nydelige kommentarer fra dere..det varmer<3

3d ble det ingenting av:(  litt lang historie, men aldri i verden om den ufyselige mannen skulle få ta noe ul på meg...fikk helt hakeslepp over oppførselen hans... så det gikk jo ikke så bra...menmen...
er mulig jeg må en tur opp på sykehuset her i tønsberg imorgen...formen er ikke så bra... vi skal jo egentlig reise hjem imorgen(idag..)...men vurderer sterkt å få tatt en sjekk på sykehuset først... akkurat nå er jeg faktisk litt redd jeg har rier[&:]  håper virkelig det bare er lureri...

laga en tråd på okt10 om det nettopp... den heter faktisk "bekkenløsning???  lang"  dere kan jo lese den om dere vil...å gi meg et svar også??  jeg er redd[&o]

Har aldri opplevd verken bekkenløsning eller rier, så kan dessverre ikke hjelpe noe særlig...

Håper det går bra med deg og den lille i magen [:)]

Så fin mage du har!!

Håper det går bra med deg og at du kommer deg hjem før babyen vil ut.
klem

Back
Topp