33 uker og plutselig dødtrøtt

småen og smulan

Glad i forumet
Da er det 7 uker og 2 dager igjen til termin[:D] Nå nærmer det seg virkelig. De siste dagene har jeg plutselig blitt ekstremt trøtt igjen. Noen andre? Lurer på hva det kommer av. Drikker masse vann og spiser bra.

Vel, ellers er alt veldig bra utenom om småplager så får nyte de siste ukene før vi blir fire[:D] Kjenner dog at jeg er begynner å bli veldig klar for å hilse på lillemann!

Ingen som føler med meg eller som er trøtte selv?

koma tilstand her også. I natt var det EKSTREMT våknet sikkert 50 ganger, gikk på do og drakk vann om hverandre. Fy å tørst jeg var, helt sinnsykt. Pleier ikke drikke no særlig iløpet av natten men. Halsbrannen var heller ikke mye snill så gikk et par pakker med samarin men tror jeg skal på apoteket og kjøpe gavicon heller [:D][:)]

jeg har også opplevd å bli skikkelig trøtt den siste uka nå, klarer så vidt å komme meg opp om morgene- har begynt å duppe samtidlig som lisja tar seg en dupp :S

Føler med deg, OG er supertrøtt hele tiden selv også...[&o]

Samme her.
Jeg har seks uker og tre dager igjen (termin 1.mars) og har begynt å slite mer og mer med nattesøvnen. Jeg våkner på natta med krampe, må på do, er tørst, er plutselig sulten og så er jeg våken. Sover får jeg ikke når det er kommet så langt og da orker jeg ikke å legge meg igjen på ei stund.
Dette igjen gjør at jeg må sove på dagen og selv om jeg prøver å sove mest mulig på morgenen når guttene har dratt til skole/jobb, så blir jeg veldig trøtt ut på dagen igjen og så igjen på ettermiddagen...

Så her er jeg nesten "trøtt" døgnet rundt!

Godt å høre vi er flere. Jeg sover faktisk ikke så veldig dårlig på natta, men tydeligvis dårlig nok.. Ja, det er bra det er ikke er søt for lenge igjen. Slipper heldigvis unna dobesøkene på nattestid.

Den siste uka,eller kanskje 14 dager... så har jeg blitt ufattelig trøtt jeg også... kan stå opp å spise frokost,rydde litt,og trykke på dataen en liten stund,så triller øynene helt rundt for meg... Så det er ikke så ent sjeldent at sambo går å legger meg når som helst på døgnet for å lade opp litt..
Var på kontroll her om dagen, alt var bare bra. Sputrte da legen om dette,og han sa at det var helt normalt at man kunne bli sånn..Var bare hormonene som styrer sitt løp. SÅ slapp av og kos dere,sov når det trengs! er ikke lenge til vi faktisk KAN det,jenter![:D]

Back
Topp