33 uker og på min side idag....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Fytti kor tiå blir av??? Plutseligt er det så liten tid igjen.. Begynner å få litt fødsels nerver nå egemoticon

På min side idag står det
I dag er det tirsdag 15. november, og du er 33 uker ut i svangerskapet. Det er 7 uker og 2 dager igjen til din termin, torsdag 5. januar.  
Ta en tur på kino! Har du lagt merke til at det er veldig mange gravide på kino på en lørdagskveld? Ta med deg kjæresten eller en god venninne og kos deg!

Ja, synes selv tida går fryktelig fort nå!! Har bare positive fødselsopplevelser bak meg, og ser frem til fødselen også denne gangen - men jeg synes det litt vemodig at det snart er slutt igjen liksom.. Sikkert siste gangen jeg får oppleve dette, siden vi har bestemt oss for at 3 er nok..
Har du litt fødselsangst, håper jeg du har noen å prate med om det da!! Svigerinna min fikk en drømmefødsel, etter en ganske tøff første fødsel.. Hadde mange samtaler med jordmor på forhånd, og syntes det hjalp..

Er ikkje sånn at eg har fødsels angst.. Min første fødsel var et sannt mareritt,mens nummer to var en drømm iforhold og smertene var ikkje like dans...
Gruer meg ikkje i den forstand til fødsel,vet liksom ikkje helt hva det er heller... Gruer meg litt til hvordan lillesøster kommer til å ta det.. Hun kan være en stribukk uten like og VELDIG sjalu....Og det og overnatte alene på sykehuset,så håper vi får noen til å ha ungene vertfall den første natta så eg kan ha mannen med meg

Ja, det er mye av det rundt fødselen jeg også er spennt på..
Hvem har anledning til å passe barna, hva om fødselen skjer fortere enn sist.. Mye spenning knyttet til det egentlig, men vet jo at sånne ting som regel ordner seg greit..
Som jordmor sa, hvis det skjer på dagtid og ungene er hjemme, så ta de med dere - og få heller noen til å komme på sykehuset å se til dem, så får de liksom "være med"- ikke noe uvanlig det mente hun;-) Dessuten er de såpass rolige, og jeg er veldig rolig med tanke på fødsel. gruer ikke for smerter eller noe, har følt full kontroll begge gangene tidligere.. OG for meg er det faktisk "livsviktig" at storesøsken får komme inn som første besøk.. Det var nr 1 når vi fikk nr 2, og det var et vakkert øyeblikk... 

P:S var selv med under fødselen til 2 av mine yngre søsken;-)

Her er ungene i barnehagen hver dag,så om det skulle skje på dagtid så har vi en del som kan hente dem,og skjer det på kvelden/natta så skulle lillesøstra mi komme og ligge over her...
Trur ikkj eg kunne hatt mine barn med til sykehuset,har 1,5 time reis og med båt og bil så blir det mye styr for dem... Men allt ordner seg til slutt

Back
Topp