33 uker!! Og kontroll :-)

jc

Gift med forumet
I dag er jeg 33 uker, tiden flyr alt for fort!!! Alt er jo så trygt og godt når lillebror er inne i magen, så håper de siste ukene kan gå litt saktere.

Torsdag var jeg på kontroll hos legen, alt så veldig fint ut. Litt lavt broldtrykk ennå, men har lært meg at ting kan ikke skje fort...da svimler jeg. Det var en student der også, så hun var i ekstase når hun fikk kjenne babyen, og se på ul.
Lillebror ligger ned med hodet, men han var litt langt oppe. Jeg syns han ligger langt nok ned, for jeg må jo tisse hele tiden!!!

:)

Etter 30 uken har tiden plutselig gått veldig fort føler jeg! Her er jeg kommet til 34 uker i morgen. Har bare 3 uker og 1 dag igjen på jobb før det er permisjonstid. Må begynne å tenke på å få avsluttet alt i tide før jeg blir borte ett år så regner med de siste ukene kommer til å fly!

Så bra at alt var fint på kontroll. Jeg har også lavt blodtrykk, men det er vel dessverre ikke helt uvanlig. Heldigvis ikke farlig =)
Gratulerer med 33 uker!

Jeg er egentlig litt glad for at tiden går fortere etter uke 30, for syns det har gått sakte til nå. Føler at uke 35,36 og 37 bare kommer til å forsvinne til bursdag og julefeiring,ved ukene føler jeg heller ikke får ordnet så mye så kanskje ha det meste klart til da iallefall :)

Regner med de siste ukene kommer til å forsvinne fort her også. Har en som blir 6 år neste helg og etter det er det jo plutselig bare 4 helger igjen til jul. Satser på å få gjort mye de første ukene av permisjonen.

Men med lavt bt er det kanskje litt begrenset hva du kan legge ut på alene?

Fordelen med å gå gravid nå er jo at de siste og ofte laaange ukene går fort. Spesielt for oss med termin i starten av januar. Så blir dagene litt kortere også når det blir mørkt så fort.

Fordelen med å gå gravid nå er jo at de siste og ofte laaange ukene går fort. Spesielt for oss med termin i starten av januar. Så blir dagene litt kortere også når det blir mørkt så fort.
Ja, den tanken har jeg også tenkt:) Jeg føler jeg har ventet på å komme til uke 30 i en evighet, men nå er det bare 3 dager igjen, og så er det under to uker igjen av november og da starter den største kosemåneden av dem alle ;)

Skal ha juleferie fra 14. desember til 2. januar, så da skal jeg bare kose meg, og så skal jeg få unna alt av arbeid jeg har liggende frem til jeg går ut i permisjon 11. januar, og da skal jeg begynne å gjøre klart til babyen, så nå kommer nok tiden til å gå kjempefort fremover :)

Gratulerer med 33 uker :D Er så spennende nå..!!

Tia går aaaaillt for fort, så synes å d kainn gå litt saktere framover :) Rekk jo itj over aillt :) Æ e jo jammen mæ snart høygravid.... :D

Det er så deilig å ha dere et stykke foran meg i løypa, for da føler jeg at jeg har uendelig med tid frem til min egen termin:) Tar alt med knusende ro og bare storkoser meg med å være gravid og nogenlunde frisk enda:) Gleder meg til det nærmer seg jul og jeg kan få brukt den kjempefine røde gravidkjolen jeg fikk av ei:) Den var litt i største laget, men regner med jeg har vokst litt den kommende måneden:)

Back
Topp