33 uker og influensa

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg feirer mine 33 uker med en liten influensa. Det kom som kastet på meg igår, feber, vondt i hele kroppen, hoster og har nesten ikke stemme. Lillegutt har nok smittet meg, for han har vært hjemme en uke nå med feber og forkjølelse. Denne graviditeten her er jeg virkelig mottakelig for alt som går av sykdom.

Ellers har jeg vært på kontroll hos lege idag, alt var vel selv om jeg hadde spor av proteiner i urinen, men det alene var ikke noe å bry seg om. Blodtrykket er fortsatt lavt. Lille frøken ligger med hodet ned, som jeg hadde en anelse om selv. Håper hun fortsetter med det :-)

Huffda.. det var ikke noen kjekk måte å "feire" 33 uker på.

Kjenner til det med å være mottakelig for det meste i denne graviditeten.. Tror litt av grunnen her også er at vi har barnehagebarn for første gang (begynte i august)..

Spor av proteiner i urinen alene sa jordmor til meg at de ikke brydde seg så hardt om. Legen har vel også sagt det en gang før at det kan være pga utflod eller noe.. Og så lenge blodtrykket er fint så gjør de ikke mer med det :)

Håper influensaen din går kjapt over!

Grattis med 33uker:-) Tror jeg brygger på noe jeg også,vondt i halsen og litt kroppsverk:-( Håpe det går fort over med oss begge..god bedring:-)

Off, god bedring!!! Kjenner til det. Er syk for 5.gang sjøl her så... Og denne gangen feirer jeg det med å ha lungebetennelse. Hvis det er noe trøst ;) Hoster og hoster, men har endelig fått en antibiotika kur som ser ut til å hjelpe..

Godt å høre at ting ellers så ut til å være i bra stand :)

Uff, stakkars deg, vet hvordan du har det, hadde influensa forrige gang jeg var gravid, det var helt forferdelig. :-( Denne gangen har jeg vært utrolig mye syk, tror aldri jeg har vært så mye syk på så kort tid noensinne før, har som regel vært i sammenheng med at barna har vært syke, (noe de nesten har vært sammenhengende siden nyttår). :-( Skal bli fint å få begynt med litt amming igjen, for da er vi jo bortimot immune mot denslags! ;-) Ønsker deg en god og rask bedring. :-)

Takk, og god bedring til dere andre som er syke! Jeg har også fått alt som lillegutt har dratt med seg hjem fra barnehagen, og han har vært mer hjemme hos meg enn i barnehagen siden nyttår. Men trøsten får være at han får bygget opp immunforsvaret sitt. Jeg er nesten aldri syk ellers, men det har sikkert sammenheng med at jeg er mer mottakelig når jeg er gravid og i tillegg sykmeldt pga dårlig form i utgangspunktet.

Men det finnes absolutt verre ting! Dette er noe som går over.

Back
Topp