33 uker i dag

BellaTullball

mamma til to gullskatter
33 uker i dag :D Bare 7 uker og 3 dager til termin 8. August :D

Syns ukene går så fort for tiden.

Håper frøkna vil komme 1-2 uker før termin, slik at sambo fortsatt har ferie og jeg ikke er alene hvis det starter på dagtid. Sambo begynner på jobb igjen 5. august og er hjemmefra 12 timer i døgnet.

I går begynte jeg å vaske babytøyet vi har etter junior, så nå begynner det å bli enda mer virkelig. Ikke lenge igjen til vi har to barn :)

Forsetter å vaske mere tøy i dag, Har kjøpt nytt babytøy også som må vaskes før bruk :)

Vi fikk endelig kjøpt klesskap og satt det opp før helga. Så nå er kommoden frøknas klær skal være i ledig, så da kan jeg vaske alle klærne :)

Ønsker alle en fin mandag og uke :)

33 uker i dag :D Bare 7 uker og 3 dager til termin 8. August :D

Syns ukene går så fort for tiden.

Håper frøkna vil komme 1-2 uker før termin, slik at sambo fortsatt har ferie og jeg ikke er alene hvis det starter på dagtid. Sambo begynner på jobb igjen 5. august og er hjemmefra 12 timer i døgnet.

I går begynte jeg å vaske babytøyet vi har etter junior, så nå begynner det å bli enda mer virkelig. Ikke lenge igjen til vi har to barn :)

Forsetter å vaske mere tøy i dag, Har kjøpt nytt babytøy også som må vaskes før bruk :)

Vi fikk endelig kjøpt klesskap og satt det opp før helga. Så nå er kommoden frøknas klær skal være i ledig, så da kan jeg vaske alle klærne :)

Ønsker alle en fin mandag og uke :)

Så koselig da ;)
JEg har termin 11.august, men skal ha planlagt keisernitt 1 uke før ;) Godt å vite datoen..men må bare krysse fingre for at ingenting skjer før dette.
HAr du begynt å pakke bagen?? JEg har 2 barn fra før, men er en stund siden sist, så må ærlig innrømme at jeg har glemt litt hva man tar emd til babyen :P MAn trenger vel bare henteklær? Og så en lue? Har hørt at man må ha lue i ull med se til ungen. MEn trenger man det også i august..? Plutselig huska jeg ingenting om akurat det..

Det nærmer seg 7 år siden jeg fikk barn sist. Husker nada fra hva jeg hadde med den gangen... Men har begynt på en liste, fant tips på en blogg.

Til meg blir det i allefall: ammebh, ammetopp, gode truser, gode bukser (loose pants fra cubus), bind til hjemreise, purelan (i tilfelle såre brystvorter), noe til leppene, kamera + lader, mob + lader, slipperser eller lignende, ammeinnlegg, bok og/eller kryssordblad til tidsfordriv. Det jeg kom på akkurat nå.

Til baby: hentesett, bleier og våtservietter (i tilfelle vi må skifte bleie på hjemveien), litt klær til bruk på sykehuset, lue og teppe til hjemreise. Det jeg kom på nå.

:)

BV app

Så koselig da ;)
JEg har termin 11.august, men skal ha planlagt keisernitt 1 uke før ;) Godt å vite datoen..men må bare krysse fingre for at ingenting skjer før dette.
HAr du begynt å pakke bagen?? JEg har 2 barn fra før, men er en stund siden sist, så må ærlig innrømme at jeg har glemt litt hva man tar emd til babyen :P MAn trenger vel bare henteklær? Og så en lue? Har hørt at man må ha lue i ull med se til ungen. MEn trenger man det også i august..? Plutselig huska jeg ingenting om akurat det..
Får jeg lov å spørre om du alleredw har fått datoen?
Jeg skal på samtale med lege på.st.olav i morgen siden jeg ønsker planlagt ks.

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Back
Topp