33 uker i dag / og ultralyd;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
kjenner jeg både gruer og gleder meg til ultralyd nå, siden det har vært så mye att og frem med termin min
men håper termin stemmer ut fra det de på rikshospitalet har sagt , hvis ikke den stemmer er jeg bare 31 uker;) så litt kjiipt om jeg blir satt tilbake;)

uansett nærmer det seg med stormskritt;)

men siden jeg skal på ultralyd i dag, så klarer vel de å finne ut ordentlig termin min eller????

Mente at ultralydterminen i oul uke 18/19 var den mest nøyaktige jeg? Mener å huske at barna vokser så i rykk og napp og forskjellig etter dette, så en nøyaktig terminbergning blir vanskelig. Men på OUL så er alle barn kommet like langt i utviklingen , etter dette så vokser de forskjellig.

Men var oul termin din feil?

Masse lykke til på UL iallfall :):) håper de kan gi deg en riktig dato å forholde deg til;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg fikk også beskjed om at OUL-terminen er den mest nøyaktig, fordi babyene vokser så forskjellig etter uke 20. Når jeg har vært på ultralyder etter uke 20, sa jordmor at de ikke endret på terminen som ble satt på OUL :)

Vi var på en privat ultralyd i uke 12,forørig på ultralydklinikken. Hun satt da min termin til 27okt.
Ved oul mente hun at jeg hadde termin 25okt, men hun endret det ikke da det kun var snakk om 2 dager:)

Skjønner det er litt kjipt å bli satt tilbake, men viktigste er jo uansett at babyen koser seg i magehuset ditt:D tihi

Tror ikke de endrer termin nå så sent i svangerskapet da de små i magen vokser veldig i rykk og napp etter uke 20.
Min OUL-termin ble satt til 13. okt (noe jeg igrunn forventet da jeg hadde OUL-termin 13.03.12 med storesøster). Har siden vært på to ultralyder som begge har vist andre terminer, henholdsvis 8. okt og 15. okt. Så ja, de vokser i rykk og napp :P

Uansett, lykke til på ultralyden! :)

Vi var på en privat ultralyd i uke 12,forørig på ultralydklinikken. Hun satt da min termin til 27okt.
Ved oul mente hun at jeg hadde termin 25okt, men hun endret det ikke da det kun var snakk om 2 dager:)

Skjønner det er litt kjipt å bli satt tilbake, men viktigste er jo uansett at babyen koser seg i magehuset ditt:D tihi

vi var og på ultralydklinikken, men i uke 8 da og fikk termin 10 oktober. På oul ble termin på 13 okt, og de endret det. Vet ikke om det har mye å si fra 8 til 12 uker da, men så kjedelig å bli satt tilbake 3 dager, HEehe

vi var og på ultralydklinikken, men i uke 8 da og fikk termin 10 oktober. På oul ble termin på 13 okt, og de endret det. Vet ikke om det har mye å si fra 8 til 12 uker da, men så kjedelig å bli satt tilbake 3 dager, HEehe

Hihi, jepp...alltid litt kjedelig å bli satt tilbake:P Vil jo ha knøttet i armene raskest mulig<3<3

Legen satt først 1.10 som termin,ved oul fikk han som tok den termin to dager tidligere,men endret ikke siden det barevar to dager det var snakk om.

endelig fikk jeg en termin å gå ut ifra, fra den 18 oktober;)
til 9 oktober ;)
så utifra kurven hennes stemmer dette ;)

nå er det bare å glede seg ;)
Så bra da :) da er det bare og vente og glede seg :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Har du vært på ultralyd enda? du skulle vel det du oxo?;)
Yupp jeg har vært der vettu :) alt var bra med den lille, lå i hodeleie og voks som hun skulle :)

Yupp jeg har vært der vettu :) alt var bra med den lille, lå i hodeleie og voks som hun skulle :)

så bra da ;) gleder meg såååå inmari jeg ;)
guttungen min var så søt i dag satt å spiste frokost sammen før dem skulle gå til skolen:
så sier jeg åååh jeg gleder meg sånn til å pynte til jul jeg, å da kommer det fra han : jeg gleder meg til maiken kommer jeg mamma;) smelt liksom:)

unger har mange tanker ass;)

så bra da ;) gleder meg såååå inmari jeg ;)
guttungen min var så søt i dag satt å spiste frokost sammen før dem skulle gå til skolen:
så sier jeg åååh jeg gleder meg sånn til å pynte til jul jeg, å da kommer det fra han : jeg gleder meg til maiken kommer jeg mamma;) smelt liksom:)

unger har mange tanker ass;)

Ja gleder meg masse masse jeg og, får ikke forklart hvr mye jeg gleder meg :) samtidig litt "skummelt" å skulle få en unge ;) haha.. men tipper de fleste førstegangs fødende føler det slik kanskje ;) Nttåå, ja de har mange tanker, så søtt da :D Enig med deg da, gleder meg masse til jul, også og pynte :D

Ja gleder meg masse masse jeg og, får ikke forklart hvr mye jeg gleder meg :) samtidig litt "skummelt" å skulle få en unge ;) haha.. men tipper de fleste førstegangs fødende føler det slik kanskje ;) Nttåå, ja de har mange tanker, så søtt da :D Enig med deg da, gleder meg masse til jul, også og pynte :D

elsker jula jeg da ;)
å pynte å sånn ikke minst liker jeg den mørketida;)
tenne masse stearenlys,vet ik om det skrives sånn jeg hehe;)
men du skjønte det vel......

elsker jula jeg da ;)
å pynte å sånn ikke minst liker jeg den mørketida;)
tenne masse stearenlys,vet ik om det skrives sånn jeg hehe;)
men du skjønte det vel......

Ja helt enig, elsker at det blir mørkere og mørkere tidligere nå, tenne lys og kose seg <3 Høsten er koselig <3 og jula :D

Back
Topp