3214

Er ikke noe stor fan av skjult forum :p
Ingenting spennende der, å man presses til å skrive masse tulle-innlegg slik som dette (no offence;))
Dette hadde vært et enda bedre forum uten alt det skrive presset.. hadde nok fått flere medlemmer også
 
Er enig med at det blir mange tulletråder for å få til å få nok innlegg for skjult forum. Men da er det vel helt enkelt å bare styre unna de om man ikke har lyst å slenge seg med. Og man ikke er så interessert i skjult. Er mange andre tråder her inne allerede, eller man kan bare lage sine egne om man vil.
Tror nok også mange bruker disse tulletrådene som tidfordriv nå når formen er kjip.

Jeg for min del har hatt mange veldig fine samtaler inne på sjult forum som jeg aldri ville hatt på åpent, og opplevde at man ble mye bedre kjent inne på et skjult forum.
 
Ikkje lenge igjen :)
Har de tenkt på namn på den skjulte gruppa? Og tilgangsansvarlig?
 
Vil også berre minne om eit lite utdrag av våre forumreglar:

«Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser».
 
Vi nærmere oss litt og litt, det er da noe :) Gleder meg til skjult da kan man skrive mer uten at hele verden leser det!
 
Back
Topp