32-ukers kontroll!

kariness

Elsker forumet
Da har jeg vært på kontroll hos legen. Blodtrykket var fint og stabilt, 110/65, hjertetytmen til babyen var som normalt 140, urinen var uten protein denne gangen (hurra!) men det var +1 eggehvite (som ikke sier meg noe) men som ikke var noe farlig.
Magen vokser som den skal å holder seg langs streken!
Og vekta var det Ingenting å si på :)
Fikk forlenget sykemeldingen til å gjelde helt til permisjon også så da dropper jeg å søke om dagpenger! Deilig:)

Nå koser jeg meg med en STOR koffeinfri mocca fra Wayens Coffee og ønsker dere alle en fantastisk dag <3

-- tasting fra mobil --

Så bra alt var bra :) synes teen på wayens er er så god :)

Aldri prøvd! :O og jeg som er så glad i te! Anbefaler du en spesiell? :)

-- tasting fra mobil --
jeg husker aldri hvilke sorter de har , de har jo så mange hehe , jeg har smakt de fleste der :P og vil si at nesten alle er like gode :) så om du liker te burde du absolutt smake teen der :)

Så bra at alt var bra:-) kos deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så bra at alt er bra og at det ordnet seg med sykemelding :) :)

ååå det er så kjekt når kontrollene går bra!= D

Så bra at alt gikk bra på kontroll :)
Jeg har også vært på kontroll i dag. Med meg har blodtrykket steget så jeg må ta det mer med ro og sykemelde meg 100% Føler ikke at jeg stresser akkurat, men det er vel kroppen sin måte å si fra på at den ikke får nok søvn. 2-3 timer om natta er luksus :) Skal til sjekk hos legen på onsdag pga blodtrykket og at jeg er mye svimmel i tillegg til hodepine, så jeg venter med å øke sykemeldingen til da (håper jeg) :)
Rusket lå også i sete foreløpig, men mye kan jo endre seg ennå :)

Så bra at alt gikk bra på kontroll :)
Jeg har også vært på kontroll i dag. Med meg har blodtrykket steget så jeg må ta det mer med ro og sykemelde meg 100% Føler ikke at jeg stresser akkurat, men det er vel kroppen sin måte å si fra på at den ikke får nok søvn. 2-3 timer om natta er luksus :) Skal til sjekk hos legen på onsdag pga blodtrykket og at jeg er mye svimmel i tillegg til hodepine, så jeg venter med å øke sykemeldingen til da (håper jeg) :)
Rusket lå også i sete foreløpig, men mye kan jo endre seg ennå :)
Det derre blodtrykket altså, det er ikke greit!

Eneste jeg har å klage på er ribbeina. Hver kveld er like ille og jeg vil egentlig bare strekke meg så lang jeg er så gutten ikke får sparka mer...

Det derre blodtrykket altså, det er ikke greit!

Eneste jeg har å klage på er ribbeina. Hver kveld er like ille og jeg vil egentlig bare strekke meg så lang jeg er så gutten ikke får sparka mer...
Ja, skulle ønske en ikke hadde ribben i disse tider :)

Back
Topp