32 uker :)

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
I dag har jeg kommet til 32 uker :) Og kjenner plutselig at jeg har dårlig tid... eller det føles iallefall sånn...
Har det meste i hus, men ingenting er "ordnet". Vet at det i grunn bare er bagateller men pga alt som har skjedd i det siste så har det begynt å gå opp for meg at fødselen kan starte før terminen også ;)
Så nå skal jeg begynne redebygginga for fullt :) stellebordet skal opp så jeg får vaska klærne og andre ting skal pakkes ut :) Venter med senga til neste uke men den skal også opp :) hehe.....
Har dere begynt med fødebaggen ?

34+1 uker idag og fødebagen skulle egentlig fikses igår, men fikk plutselig andre oppgaver så den har enda ikke blitt pakket :P
Mangler bag til vognen og vippestol ellers har jeg alt hjemme som ikke er ordnet :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Jeg er også 32 uker i dag, men føler ikke at jeg har det så travelt enda, mangler jo ikke mye ettersom vi har det meste etter de to vi har fra før, men tenker jeg skal få vasket babytøy før guttene begynner ferien sin på fredag ;)
Fødebaggen pakkes nok ikke før etter ferien, jeg har blitt igangsatt på overtid med begge mine så regner ikke med hun kommer noe før termin :P

Har ikke pakket fødebaggen enda men tenkte å få det gjort snart. I dag har jeg ryddet endel på barnerommet og samboeren har skrudd sammen skap. Har også begynt å ordne med stellebordet på badet. Følte ting måtte begynne å ordnes med :-) ting kan jo skje om bare tre uker så.

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Her er det meste klart :) mangler å få hengt opp stellebordet, og hente vugga hos svigers :)
Baggen til lille er pakka, men ikke min egen/sambo sin :p stresser litt, med tanke på at jeg hadde premature rier forrige uke som gikk utover cervix eller hva den heter, og hode er godt festet langt nede, men klarer liksom ikke helt å begynne å pakke enda :p

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Har stort sett det meste i hus, mannen har skrudd sammen seng, lekegrind og ny kommode som snuppa skal ha. tatt av prislappen på alt vi har kjøpt inn og lagt det i kommoden- skal begynne å vaske når jeg er i ferie. Det jeg skal ha i fødebagen skal jeg handle inn denne uka og da blir også det siste til snuppa kjøpt inn.

I dag har jeg begynt å rydde plass til senga på soverommet vårt :) så det er fremgang :P

32+4 i dag jeg og vi har alt, men er ikke på plass enda. Holder på å rydde rotromme foreløbi, så etter det skal jeg begynne å vaske de små plaggene :) håper på finvær så fpr tørket ute da det rørker fortere :)
Vi mangler en ting, å det er ny madrass til senga til storebror, lille får bruke hans gamle. Den er nok like god, bare litt lufting :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Back
Topp