32 dager mot 26 forrgie syklus

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Nå blir jeg gal!!!!!!!

Nå har det gått 32 dager....... og fortsatt ikke positiv test[:(] Jeg bare håper i det lengste at jeg er som mammaen min som produserte for lite hcg til at det syntes da hun var gravid.

Jeg har så god følelse på at jeg er gravid også.
-Fort sliten og trøtt[&:]
-Tappen er høyt oppe og kjennes som en nesetipp, hard inni og myk utenpå[:)]
-Mye utflod[:'(]
-vondt i korsryggen[:'(]
-humørsvingninger til tusen[:@]
- og enda ikke mens[8|]

Hjelp

kanskje du burde ta deg en tur til legen så han kan sjekke om du er gravid! det høres jo ut som du har en spire i magen din [:)]

Noen som har lyst å forklare meg litt om denne tappen? Hva? Hvor? Hvordan? [:)]
Skjønner ikke heeelt akkurat det der... [8|]

En må bra kjenne etter selv egentlig
http://www.pernille.info/livmortapp.htm gå på denne siden og les. Det er der jeg har fått infoen min fra[:D]

Det står veldig greit og enkelt froklart på pernille.....
Men Lillesnodig....når hadde du EL?? Det er ofte det du bør ta utgangspunkt i.....Lutealfasen er som regel kostant ca 14. Tiden før EL kan svinge litt......Men ta datoen for EL og legg på 2 uker....hvilken dato ender du på da??? veldig spent.....håper det er en liten spire der....høres sånn ut....

LYKKE TIL

Da ender jeg opp med at jeg skulle hatt mensen i går!!!!!
Venter noen dager til å tester jeg på nytt. Men da var ikke streken like sterk som test streken???????????
men ganske sterk, dagen etter var den borte!!!!

har du tatt test? hva slags test? var det strek der??

[;)] Hei.

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg følte meg skikkelig rar og lurte på om jeg kunne ha fått det til denne gangen. Jeg kjøpte Clearblue grav.test og tok første test på dag 28. NEGATIV. tok ny test på dag 37. Fortsatt negativ. Ventet så 3 dager til. Fortsatt ingen mens, fortsatt like rar i kroppen. Tok med urinprøve til legekontoret. Fikk da POSITIV test. Hos noen stiger hcg langsomt. Jeg hadde følt meg annerledes i ca 3 uker før jeg fikk bekreftet graviditeten.

LYKKE TIL!!!!!

KLem Bee

hei. hadde du tatt en graviditetstest? jeg tok en test da jeg var gravid for syv år siden og da viste det to streker men den ene var veldig uklar, men dagen etter var den borte. men da var jeg gravid. så ta en test til du så skal du se... lykke til.[;)]

Jeg har annenhver gang 26 dagers syklus og 32-34 dagers syklus. Ikke greit å bli god på, men du er ikke nødvendigvis gravid.

Forrige syklusen min var på 26 dager og denne var på 34 dager. Over en uke forskjell, men TR kom... [:@]

Back
Topp