32+1 og ultralyd i dag:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Og babyen låg på ca 1700 gr. 10% vekstavvik, men det var ingenting å bekymre seg over, hun ble estimert til å veie 3300 gr til termin, helt topp siden jeg ikke er så stor selv!:) men han sjekka blodgjennomstrømming for sikkerhets skyld og alt såg heldigvis fint ut! Han kunne bekrefte at det med stor sannsynlighet blir en jente, og hun hadde snudd seg rette veien, så nå lå hodet ned!:) jippi!

Så bra at alt så fint ut :D Og kjempeflott at hun har snudd seg rett vei nå :-) Bare åtte uker igjen nå da :D

Så bra alt er ok hos deg :) Og kjekt at de legger seg riktige veien etterhvert!! :D

Så bra alt var fint med lille i magen, og tommel-opp for at hun har snudd seg :D

Jenten min var 3180 da hun ble født, veldig fin størrelse det :) Er ikke så stor, jeg heller, så håper at lillebroren kommer ut i noen lunde samme størrelse. Så langt ligger han relativt på snittet, så blir vel en 3,5 kg baby :)

Så bra alt var fint med lille i magen, og tommel-opp for at hun har snudd seg :D

Jenten min var 3180 da hun ble født, veldig fin størrelse det :) Er ikke så stor, jeg heller, så håper at lillebroren kommer ut i noen lunde samme størrelse. Så langt ligger han relativt på snittet, så blir vel en 3,5 kg baby :)
Gutten min var 3170gr, så det var heeeelt passelig, de skal jo tross alt ut og!:P

Ja helt supert!:) Så nå tviler jeg på at hun snur seg i sete igjen;) gaad, ikke lenge igjen!

Så flott! Det er godt å vite at alt er iorden der inne :)
Så får vi krysse fingrene for at hun trives med hodet ned da :)

Hipp hurra for en vellykket ultralyd :D Er så godt å få bekreftelser på at alt er bra inni magene våres :D

Og babyen låg på ca 1700 gr. 10% vekstavvik, men det var ingenting å bekymre seg over, hun ble estimert til å veie 3300 gr til termin, helt topp siden jeg ikke er så stor selv!:) men han sjekka blodgjennomstrømming for sikkerhets skyld og alt såg heldigvis fint ut! Han kunne bekrefte at det med stor sannsynlighet blir en jente, og hun hadde snudd seg rette veien, så nå lå hodet ned!:) jippi!
Se der ja, snuppa snudde seg hu ;)! Så bra! Godt at alt står bra til i magen:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Så fint at alt var bra og at baby lå riktiv dei da :) Jenta mi var 3160g når hun ble født, synes det var en flott størrelse og håper snuppa i magen havner på omtrent samme str :)

Back
Topp