31 uker..

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Å herlandhet. Tenk 31 uker... 6uker til permisjon start.. alle papirer er ferdige. Skal ned å levere di i morgen. .. Har vært å kjøpt noen småting til lillebror i dag.. bare noe bukse og body... Kjenner jeg sliter litt med å handle inn ting.. aner ikke hvorfor. .. tror i mitt hode d enda er lenge til... men men..... kansje jeg klarer få noe esker ned fra loftet å se om storesøster har noe som kan brukes om igjen...

Når jeg er inne på klær.. Når vasker dere klærene...? Tenker son jeg ikke må vaske di to ganger linsom....

Grattis med uke 31 :D jeg også har problemer med å handle inn klær til den lille. Hadde det sist sv.skap og denne gangen. Anerkjent hvorfor :(
Du an vaske klærne no, å legge de på plass. Ikke nødvendig å vaske de engang til.

Har du en kommode/ skapplass til babyen klart så kan du vaske det når som helst og brette det på plass :)

Grattis med 31 uker! Vi er visst ganske likt på vei, jeg var 31 på mandag.

Jeg har allerede vasket alle klærne til lille :-) koste meg sånn med det, og klarte ikke å vente. Gleder meg jo sånn ;-) Jeg syns ikke det er nødvendig å vaske dem igjen så lenge de ligger i skap og ikke fuktig/kaldt og sånt. Men jeg nekter meg selv å finne fram vugge og seng før iallfall etter 17.mai, helst juni ;-)

Gratulerer med 31 uker :D
Jeg har vasket noe jeg fant i kjelleren for lenge siden. Men har mye igjen å vaske.
Tenker jeg skal begynne med det om ikke så lenge.
Og disse nav papirene bør jeg vel kanskje ta frem igjen så jeg får sendt det inn også :p

Wow, som tiden flyr!
Herlighet, de NAV-papirene... Må vel printe ut det jeg trenger på jobb i morgen... Begynner å bli på tide! :)

Back
Topp