31 uker til

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Blir litt "oppgitt" over meg selv. Sneik litt på august 2013, der skriver de hva de skal ha i sykehusbagen. Å da tenker jeg.. ååå GLEDER meg veldig til det er jeg som skal FØDE.. håper jeg får en lik fødsel denne gangen. også er det så koselig å ligge på sykehuset å kose med babyen. Følte meg så tynn og fresh etter fødselen. ser på bilder i ettertid at det ikke stemte :s men men, jeg gleder meg uansett.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Hehe, kjenner meg igjen der ja - følte meg super slank rett etter ungen var ute, men etter bilene å bedømme så stemte ikke det helt :p hihi

Kjenner jeg har litt sånn blanda følelser :s..Gleder meg til ungen er ute og jeg kan kose masse, men kan ikke si jeg gleder meg til fødselen (håper på ks) :p

Jeg også gleder meg ! Synes det er helt fantastisk å føde selv :) så elsker jeg fødeavdelingen og barselhotellet på ahus :)

En av de bra tingene med Ahus er også at du får ny jordmor hvis du sier ifra at du ikke føler deg komfortabel med hun du allerede har. Det var jordmora selv som så ifra til oss. "Liker du ikke meg sa liker sikkert ikke jeg det så godt heller" :p "det er ansatt 121 jordmødre her så nok å ta av" tilføyde hun :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp