31 uker idag:-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Yeaaahemoticon Nedtellingen har begynt. 9 uker igjen til målstrekenFormen min er mildt sagt ræva! Kjennes ut som influensa. Kvalm, magekramper og veldig sliten! Har og ei syk lita frøken som er kronisk syk, og har nå vært inn og ut av lege og legevakt de sist ukene igjen. Hadde 40.2 i feer og den ville ikke ned med paracet, så måtte på legevakten igjen igår keld. Var der dagen før det igjen og. Var ikke formen hennes bedre til idag blei hu innlagt på Ahus igjen. Heldigvis har tempen gått ned og har fått i henne medisiner! Så vi slapp Ahus denne gangHu har fått nyrebekkenbetennelse igjen. Hu har sykdommen Vesikoureteral refluks . Det er refluks i urinveiene som gjør at gammel urin går opp i nyrene og lager betennelse. Desverre er refluks-barn ofte syke og sliter med dårlig immunforsvar!

Stakkars lita! Ikke godt å være syk ofte :/ 
Håper hun kan bli bedre etterhvert da! Aldri hørt om den sykdommen før faktisk. Men det hørtes ikke noe særlig godt ut.
Håper du også blir bedre snart. Skal bli godt å få fødselen overstått!! :)

Huff stakkars lita, god bedring til henne. Blir ikke bedre for deg når du ikke er i form selv, kjenner til den. Har aldri vært så ille invalid før; men tross alt har det sin overgang, selv om det ikke er over med fødselen, men om et års tid er det nok levelig igjen. (trøster meg med det)

Men den store premien er i vente, så vi får bare glede oss på den :-))) Lykke til videre :-)

Takk for godord, jenter Nei, ikke mange som har hørt om den sykdommen. De fleste forbinder refluks med refluks i spiserøret, men er jo det folk for det meste har hørt om! Hu har vært i ok form idag, bare såvidt feber rundt 38, men ikke noe mer enn det. Gleder meg veldig til bhgestart 1 august, da får jeg lissom en siste pust i bakken før lillegutt kommer<3<3 Prøver og nyte den siste tia, emn er ikke så lett når det er lite søvn og stooor mage i veien, heheIkke lenge til vi er i mål nå da

lillepolly skrev:
Stakkars lita! Ikke godt å være syk ofte :/ 
Håper hun kan bli bedre etterhvert da! Aldri hørt om den sykdommen før faktisk. Men det hørtes ikke noe særlig godt ut.
Håper du også blir bedre snart. Skal bli godt å få fødselen overstått!! :)

Gratulere med 31 uker :) Og stakkars jenta di :( håper hun holder seg og at feberen holder seg lav!

Back
Topp