31 uker i dag ;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
nå går det jammen meg fort til lille prinsessa vår kommer ;)
merker litt angst i forhold til fødsel, selv om jeg har vært igjennom dette 2 ganger før ;)

i tilegg til at vi ikke har shoppa inn annet enn seng ,hjelpes.....

burde kanskje få shoppa inn stuff ;)

Åhh, gratiss med 31 uker..Herlig!!!<3

Hehe, burde gjerne reise på shopping ja;)

Ikke lenge igjen da :D Kan vel gjerne begynne å shoppe nå ja ;-) syns det er så gøy å shoppe og ordne i stand jeg, så klarte ikke å vente så lenge :-)

Hurra!! :) Jeg er 32 uker i morgen og har begynt å vaske litt babyklær å sånn. Seng og stellebord står fortsatt demontet i kjelleren sammen med barnevognen. Men stresser ikke så mye med det. Har noe småting som skal kjøpes når augustlønnen kommer :p

Hurra og gratulerer for 31 uker :D Godt å se jeg/vi ikke er de eneste som har hatt fryktelig god til til babyshopping ;)

Gratulerer med 31 uker :) ¨

Jeg har også en del igjen, men venter på augustlønnen, så skal det siste handles inn. Mye har vi jo da, som vogn og seng og bilstol, feks, og klær. Så er mest småtteri igjen :) Men er nok snart på tide å få ting og tang i hus :)

Hurra hurra.. under ti uker til termin jo ;)

Har jo egentlig god tid da ;)
Her er det meste i hus da, men bare et eneste rot.. Mandag skal vi på 3d og så reiser Ovédie på hytta med bestemor resten av uka. Kommer nok til å benytte den uka til å få gjort unna veldig mye :) Blir litt enklere da om vi får bekreftelse på kjønn ;)

På "mobben"

har liksom igjen bilstol,vogn, og noe småtteri igjen;)
har enda ik søkt sånn engangstønad el foreldrepenger;) det må jeg vel gjøre snart;)
i går shoppa jeg noe sengesett og babydyne på nettet;)
så skal ei som var sammen med broren min for mange år siden sy sengekant med ugler på ,fikk plutselig litt dilla på det;) å så ringte jeg nettopp jysk for å få tak i stellematte med ugler på ;) så den skal jeg hente på mandag ;)

så dette blir bra ;)

Back
Topp