31+3 i dag;) lille nurk i magen er sååå aktiv......

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
andre her som merker stoooor aktivitet i magen fra lille nurk???
blir seriøst redd noen ganger jeg, sku tro hu sku ta fly å komme ut vettu, kjenner jo plutselig hodet hennes skikkelig i sia på magen,hu drar huden min skikkelig .

andre her som begynner å lure noen ganger????

kjenner ihvertfall aktivitet hver dag og noen ganger hele dagen:)
det er vel et godt tegn ihvertfall da;)

Hehe ja er en god del liv her å :D noen ganger er det gøy, og andre ganger ubehag :P men denne er bitte litt roligere enn nr 2 (minste jenta her) HUN var aktiv, og har ikke roet seg etter at hun ble født heller :P :D

★sender fra pipe-gjøken★

I min mage bor lille utbryterkongen. Magen står i alle retninger til tider.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er kos da!:D min er skikkelig aktiv noen ganger. Igår SÅ vi fotbladet! Så tror det blir en fotballsparker;)

Åja, denne er aktiv!! Den mest aktive til nå :P Nr 1 var sånn middels aktiv, nr 2 veldig rolig, og slik er de utforbi magen også.. Så får vel bare gjøre meg klar til å fly rundt, for denne sparker godt fra seg inni magen, hvertfall :P

Jeg skulle til tider ønske mini var litt roligere :p Her er det noe som skjer hele døgnet. Enten det er slag, spark, bevegelser, eller at man skal prøve å ligge i alle mulige vinkler :p I starten var det koselig, men nå begynner det å tære. Ikke får jeg slappe skikkelig av på dagen/kvelden, for når jeg er roligst, er mini ekstra hard i slag/spark og sånne ting. Når jeg legger meg holder det på i en evighet, akkurat som om man prøver å finne en vei ut av denne magen :p

Med jentungen var det stikk motsatt. Der kunne det gå dager uten noe særlig, og det var best bevegelser, ikke spark og sånn.

Åja, denne er aktiv!! Den mest aktive til nå :P Nr 1 var sånn middels aktiv, nr 2 veldig rolig, og slik er de utforbi magen også.. Så får vel bare gjøre meg klar til å fly rundt, for denne sparker godt fra seg inni magen, hvertfall :P

Hehe har stemt ganske så bra med mine to første også :) nr 1 var vel sånn middels, og nr 2 var veeeldig aktiv (bortsett fra på natten).. og dem er like enda :P minste jenta er straks 11 mnd, og er og har vært veldig aktiv og "klar" for verden tidlig.. nå tester hun seg selv på alle måter og har nesten aldri kunne sitte i ro:P er en skikkelig uredd mark!:eek::rolleyes::D

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp