30days-shred

monicabebe

Forumet er livet
eller hva det nå heter.

Jeg har nå fått programmet og synes det ser moro ut. men lurer på dette med level 1-2-3

Skal man holde på med level 1 til man syns det går lett, eller er det meningen med 10 dager på hvert level?

Noen som veit?

det er visst ti dager på hver - men jeg gikk jo til level to på dag to fordi jeg ikke hadde fått det med meg... har kjørt level en i to dager igjen nå, og tar sikkert level to i morgen for litt variasjon... så kan du ta level tre etter et par uker. Du avgjør jo selv hvor mye du skal ta i, så det kan være alt fra "lett" (det er tungt uansett synes jeg) til veldig tungt

ORIGINAL: lenemor

det er visst ti dager på hver - men jeg gikk jo til level to på dag to fordi jeg ikke hadde fått det med meg... har kjørt level en i to dager igjen nå, og tar sikkert level to i morgen for litt variasjon... så kan du ta level tre etter et par uker. Du avgjør jo selv hvor mye du skal ta i, så det kan være alt fra "lett" (det er tungt uansett synes jeg) til veldig tungt

Takk....da var et som jeg trodde. merker det sikkert hvis jeg synes det er "lett", men tviler på det. Har jo ikke muskler...særlig ikke i armene. men synes det ser morsomt ut. Og lo så godt da Jillian sa noe sånt som: If you're looking for a way to make the jumping jacks easier, I'm not giving it to you, because you can handle it....[:D]

Skulle gjerne hatt henne som personlig trener i noen måneder. da tror jeg formen min hadde vært topp etterpå. hehe

ja, hun motiverer faktisk... når hun sier at folk på 400 pounds (hvor mye er det egentlig?) klarer jumping jacks så må du klare det, så tenker jeg at de folka hun har slanket på tv har vært enda større enn meg.. og jeg strekker meg litt til

Tror man skal bytte level når man føler for det. Noen er jo litt sprekere i utgangspunktet og noen får fort den muskelstyrken som er nødvendig for å klare neste nivå.

Nå SKAL jeg laste ned dette her OG gjennomføre det!!!!!!!!!!!
Og vett dere hva? Jeg gleder meg [:D]

Supert Nøste og Monica - da kan vi pushe hverandre litt - jeg er jo bare på dag fire

Kan noen ta det steg for steg hvordan jeg laster ned dette her?

jeg klarer ikke - jeg skal brenne den og sende til deg heller jeg

Jeg har nå gjennomført første økt, og jeg ble sliten, gitt. Droppet vanngymen i dag, og da måtte jeg kjøre på. Det som er fint er jo at man kan gjøre det så lett eller så hardt som man vil. Og tar man i så er jammen level 1 slitsomt nok....Kult!

Da pusher vi hverandre da. Skrive opp når vi har kjørt en økt eller? På den måten kan jeg ikke skulke så lett[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har nå gjennomført første økt, og jeg ble sliten, gitt. Droppet vanngymen i dag, og da måtte jeg kjøre på. Det som er fint er jo at man kan gjøre det så lett eller så hardt som man vil. Og tar man i så er jammen level 1 slitsomt nok....Kult!

Da pusher vi hverandre da. Skrive opp når vi har kjørt en økt eller? På den måten kan jeg ikke skulke så lett[;)]

Ja, kan vi ikke ha en felles tråd slik at vi kan pushe hverandre og følge litt med? Jeg veksler mellom 30ds og 20 min zumba jeg da

ORIGINAL: Mibah

Ja, kan vi ikke ha en felles tråd slik at vi kan pushe hverandre og følge litt med? Jeg veksler mellom 30ds og 20 min zumba jeg da

Så flink du er som trener Zumba også. HVa skal vi kalle tråden?

ORIGINAL: Mibah

Så flink du er som trener Zumba også. HVa skal vi kalle tråden?

Hehe, trener de ikke samme dag da, men det er lettere å motivere seg til zumba om jeg er sliten en dag enn å skulle gjennomføre 30 ds nå som jeg vet hvor slitsomt det er[8D] men alle monner drar tenker jeg. Noe så enkelt som treningstråd eller noe? Er elendig på å komme på lure ting til overskrifter!

Nå har jeg lastet ned denne lille sadisten, men jeg får bare lyd....ingen bilde [:@]
Hjelper meg jo veldig lite da [8|]
Flere som har det sånn? Sambo finner heller ikke ut av det...

Men men. Jeg får jo ikke begynt riktig enda da, for jeg er så heldig at jeg har fått
senebetennelse i skuldrene [&o]
Men jeg SKAL gjøre det altså!!! [:D]

ORIGINAL: lenemor

jeg klarer ikke - jeg skal brenne den og sende til deg heller jeg

Høres ut som en god plan!!!![:D]

Jeg veit ikke hva jeg gjorde, men jeg fikk den ned hit tilslutt!

Da er det ordna [:D]
Måtte bare hente ned et annet program først [;)]
Så nå har jeg sett meg gjennom level 1, og det SER iallefall overkommelig ut [8D]

Men bare et lite tips: når dere bokser fremover, så ikke slå så hardt!
Det kan fort gjøre vondt mye verre!!! Det va noe jeg lærte da jeg trente karate.
Det beste er å ha noe å slo på, men gjør man det forsiktig, så er det jo greit [:)]

Gleder meg til å begynne [:D]
Skal bare gi skuldrene et par dager med medisiner nå, så er jeg igang [:D]

Back
Topp