30+

Katla

Blir kjent med forumet
Er det bare meg som er 30 år, synes alle på "vennesiden" er så unge (og heldige [;)]).
Gi lyd om det er andre "gamliser" her!

Heisann!
Jeg er 32 år ung (og veldig heldig), så du er ikke helt alene "gamlis"[;)]

er ikke så veldig langt unna jeg heller da! [:)] fyller 29 den mnd vi alle venter bebis! [:D] 

Er 28 jeg da, men fyller 29 før babyen blir født. Så jeg er vel ikke av de yngste jeg heller nei...

[:D] Jeg er 34 år og blir 35 når babyen min er født. I tillegg er jeg første gangs fødende, men jeg føler meg veldig priviligert og heldig. Jeg formelig stråler av lykke. Jeg tror ikke det spiller stor rolle hvor gammel man er, men om man ønsker seg barnet. Jeg ønsker deg lykke til i svangerskapet.[:D]

Hei, hei. Nei da du er ikke alene nei[;)] jeg blir 31 jeg

Er 34 jeg... og ser ut som at jeg er den eldste... [;)]

ORIGINAL: Senja jente

[:D] Jeg er 34 år og blir 35 når babyen min er født. I tillegg er jeg første gangs fødende, men jeg føler meg veldig priviligert og heldig. Jeg formelig stråler av lykke. Jeg tror ikke det spiller stor rolle hvor gammel man er, men om man ønsker seg barnet. Jeg ønsker deg lykke til i svangerskapet.[:D]

Da er vi like gamle vi to da.... jeg blir også 35 før babyen blir født [;)]

Jeg er 35 og blir 36 i desember :-)

Hei [:)] Hører egentlig ikke hjemme her, har termin 28. februar men den blir sikkert flyttet etter UL.
Er 33 år og førstegangsfødende. Godt det er flere i samme situasjon! [:)]

Vi får se det på denne måten; vi er modne nok til å vite at dette fikser vi [;)]

Back
Topp