Jeg har alltid vært veldig spinkel, men etter å ha født to nydelige barn sitter jeg igjen med ganske mange flere kilo enn hva jeg føler er greit (hos meg selv). Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke lenger føler meg som meg selv - jeg føler meg ikke vell i egen kropp. Å handle klær jeg føler meg fin i har blitt helt umulig, og min fysiske form er så langt nede at det nesten er flaut.
Jeg starter denne dagboken i hovedsak for meg selv, men det er også veldig fint å kunne få innspill på veien.
På fem år har jeg gått opp 40 kg...... Målet er å gå ned minst 30 kg. Jeg vet hva jeg må gjøre for å nå det målet - problemet er bare å holde seg på riktig vei. Jeg tenkte at det kunne være en fin greie å dele det på et offentlig sted - sånn at jeg føler at jeg har et lite press på å klare å gjennomføre
Min mann er dessverre alt for snill. "jeg liker deg uansett, akkurat som du er". Det hjelper meg ikke helt i gang merker jeg
Men uansett.. I morgen tar jeg fatt på denne vanskelige oppgaven. Men jeg er fast bestemt på å klare det.
Startvekt : PRIVAT
2 UKER : -
4 UKER : -
6 UKER : -
8 UKER : -
Jeg starter denne dagboken i hovedsak for meg selv, men det er også veldig fint å kunne få innspill på veien.
På fem år har jeg gått opp 40 kg...... Målet er å gå ned minst 30 kg. Jeg vet hva jeg må gjøre for å nå det målet - problemet er bare å holde seg på riktig vei. Jeg tenkte at det kunne være en fin greie å dele det på et offentlig sted - sånn at jeg føler at jeg har et lite press på å klare å gjennomføre
Min mann er dessverre alt for snill. "jeg liker deg uansett, akkurat som du er". Det hjelper meg ikke helt i gang merker jeg
Men uansett.. I morgen tar jeg fatt på denne vanskelige oppgaven. Men jeg er fast bestemt på å klare det.Startvekt : PRIVAT
2 UKER : -
4 UKER : -
6 UKER : -
8 UKER : -