• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

30 uker:)

KirstenJ

Flørter med forumet
Nok et magisk punkt er nådd, 30 uker:) Ennå har jeg ikke kjent noen trang til å fikse og ordne, men det meste begynner å komme på plass. Kontroll til jordmor senere i dag, er spent på om alt er bra med meg. Har hatt endel hjertebank i det siste, og blåser som en hval bare av å gå litt. I tillegg er sokker og sko et mareritt å ta på, flere som har det slik? Ellers er jeg bare lykkelig for Tulla som vokser og gror, det er helt klart verdt de ubehagelighetene det medfører;) Håper dere får en fin dag:)

Hurra for 30 uker :)

Kjenner til det du sier om sokker og sko, det er jo ekstremsport om dagene, hehe :)

Lykke til hos jordmor i dag! Håper alt er fint :)

Ja , du er nok ikke alene om å plages med sokker. Skoene har jeg knytt slik at jeg bare kan stikke føttene nedi uten å gjøre noe mer :-b Derimot de gorillahårete leggene begynner jeg å vurdere å få gjort noe med ganske snart , synes nesten det er flaut å trekke opp buksefoten så jordmor kan sjekke vann i føttene og sånt når jeg ser alle hårene som stikker ut ;o

Gorillabein ja, kjenner til den også;) Fikk samboeren min til å barbere de i går, så det skal gå fint i dag;) Glad han kan hjelpe meg med slikt, men blir jo ikke så ofte som jeg pleier da...

jeg har å passert 30 uker nå  en hærlig følelse.
har ikke problemer enda med hverken sko eller sokker, men det kommer vel snikende snart regne æ med :)
Men har bynnt å tenke en del på fødebagen, at jeg vil ha den ferdi pakka snart så det blir nok gjort nermeste fremtid :)

grattis med 30uker 

Takk:) Og kontrollen fortalte at alt sto bra til;) Nå skal vi reise og hente senga som vi har kjøpt, og kanskje montere den også:) Morsomt med alt utstyret, må gå rundt og titte litt på det innimellom:)

Back
Topp