30 uker og småredd.

Tamita<3

Glad i forumet
Ja, i dag er jeg 30 uker men er små redd. Alt gikk nedover fra denne uken sist jeg var gravid. Gutten min ble født i uke 31+5 pga hellp. Jeg er så redd for at noe sånt skal skje igjen. Selv om legen sier at alt ser fint ut så langt. Sukk...
Håper at lille gutten i magen holder seg der i minst 8 uker.

Huff, forstår godt at du er bekymra, men det er vel ingen grunn til at dette skal skje igjen? Om du ikkje klarar å roe deg med det, så syns eg du skal ringe til jordmor eller lege for ekstra kontroll og samtale.
Kryssar fingrane for at lillebror holder seg på plass i nokre veker enda!!

Skjønner hvordan du har det... Jeg hadde ikke hellp forrige svangerskap, men hadde alvorlig svangerskapsforgiftning, og av en eller annen grunn går jeg liksom bare og venter på det denne gangen også. Har prøvd å ta opp bekymringa med jordmor, og hun prøver så godt hun kan å fortelle at det absolutt ikke trenger å bety at jeg får det denne gangen. Hun har vel rett.... Er litt mer engstelig dette svangerskapet kjenner jeg - ikke noe kjekt! Håper du får snakka med noen som kan berolige deg litt også. Det er slitsomt å gå og tenke på sånt :oops:

Uff, det er så vondt å være bekymret for de små! Skjønner godt at du er redd for at det samme skal skje igjen, og det hjelper liksom ikke hva jordmor og leger sier.

Heier på den lille gutten din og at han holder seg frisk og inne i magen en god stund til! Og sender en klem til deg :)

Kjenner til følsen! Men ikke så tidlig fødsel da. Håper mageboern din holder seg der inne noen uker mer! :)

takk jenter...
Ja håper virkelig at gutten min holder seg i magen en god del uker til.
her er det min søte snille mann som roer meg ned, han har tro på at det kommer til å gå mye bedre denne gangen. har ikke hatt all stressen jeg hadde sist, så det er positiv.
så må bare roe meg ned og tenkte positiv :)

Back
Topp