30 uker og ikke 27 :O

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020

jeg har jo hele tiden trudd jeg hørte til her :/ men hjemme fra riksen igjen nå etter et opphold der... å de er fast bestemt på at prinsen i magen er over 30 uker og at jeg da har termin 16 april... hmm har ikke lyst å forlate dere da men =(

Forandrer de på terminen din? Eller følger de bare ekstra godt med?

Jeg er usikker på om min ord.ul termin stemmer ble satt tilbake så mange dager. Jeg skal til vekstestimering og slikt snart og håper de setter meg frem igjen....

Du får vel flytte til april, men se innom oss også iblandt

Åj, hvorfor har de flyttet deg så mye framover plutselig?

Du kan jo velge å henge her selv om terminen er blitt flyttet.. Er nok mange som føder utenfor mai måned også når alt kommer til alt.. :)

jeg går på blodfortynnende så de tok sånn vekst måling å da ble jeg satt frem, vet ikke hvorfor de satte frem :P hehe =) fik bare beskjed om at jeg var lengre på vei og at termin var da i april i steden =)

Du trenger da ikke forlate oss av den grunn. Maaaange her kommer til å føde i både april og juni, og sikkert noen i mars også, og det er jo ingen grunn til at vi ikke skal være i samme forum? Trives du her så blir du her:)

Jenta mi kom i oktober 2009, men jeg er stolt septemberjente og har knapt satt en fot på oktoberforumet;)

Back
Topp