30 uker og 3D i dag, men...

Verdens_Lykkeligste

Andre møte med forumet
Det er sååå spennende!! Kun 10 uker igjen, og det er mye liv og røre i magehuset :love7
Vi har gledet oss i en ukes tid til å dra på 3D ultralyd i dag, men lille Ellinor har jammen FOTEN i øyet (!) :laughing001 -og den dekker det meste av ansiktet hennes.. MAX uflaks...!
Men veldig typisk...! Vi har vært på 4 vanlige ul tidligere, og hun har gjemt seg hver eneste gang!
Jeg spurte i dag, om det kunne være hun hadde dårlig plass,og at det var derfor, men legen bare lo, og sa at hun bare var sjenert.. :angel13

Vi får bare glede oss og vente i spenning i 2,5 måned til da, lille stabeist! ;) hehe!

Her hadde frøkna føtter og hender oppe ved fjeset under nesten hele ul også. Ikke bare bare med de små :p

Hihi, godt det ikke bare er meg da! ;)
Tenk at de små allerede kan bestemme sååå mye!! ;) Hehe!
Men det er jo ikke så lenge igjen nei, så da blir vi vel ekstra glade når vi ser henne! <3

Min heller ville ikke vise seg, hvis det er noen trøst ;-) Gikk hjem uten 3D bilder.

Her gjemte hun seg bak hendene sine, men fikk jo et par bilder av ansiktet :)

Gratulerer med 30 uker :)

Likje her lo med hånda framfor ansikte når vi sku ta 3D, storebroren på 10mnd gjor d samme da han lå der inne:) Så duk e ikkje aleina, men e jo litt kjipt når man har gått og gleda seg til å få se kem som ligg der inne:) Vi får smørre oss med tolmodighet, e jo ikkje så lenge til vi har di små i arman, og kan beundre dem heile tia<3

Uff Vilde, det var kjedelig.. Vi fikk bilder og video, og synes hun bare er helskjønn som gjør seg til når mamman og pappan har gleda seg så fælt til å se henne. Hun er nok en liten raring! Og MYK, ikke minst! Legen sa at foten i øyet antagelig kom til å være hennes "partytriks"! Haha, får se hvor lenge hun klarer det da! ;)
I dag er endelig rommet hennes ryddet ut, og gjort klart til alle de kule møblene hennes kommer fra Glowy neste uke :)
Mamman gleder seg villt til å få de i hus!! :wav

Back
Topp