30 uker i morgen :o

Lissyjane

Elsker forumet

Tiden ble bare vekke. Har nesten kommet på plass nå også. Snart kan jeg bare slappe helt av og vente på prinsessen <3

Nydlig babymage, og ja tiden går veldig fort <3 <3 <3 <---- orka ikke å lete meg igjennom alle smilyene for å finne hjerter haha

Ikke jeg heller hahaha! Tusen takk <3

Tusen takk <3 Er noen som har spurt om det er flere inni der :p Synes ikke jeg er så stor jeg :p

Lissyjane skrev:
Tusen takk <3 Er noen som har spurt om det er flere inni der :p Synes ikke jeg er så stor jeg :p

Hihi :) Jeg hadde "fler inni der" og jeg så sånn der ut i uke 20 ca ;) Nydelig babymage!

nydelig babymage! Dæven tiden har gått fort!!

Lissyjane skrev:

Det er du ikke! Flott babyhus :D

For et fiiiint babyhus<3

Så herlig! Enig i at tiden har gått fort. Spennende tid du har foran deg! :-)

Tusen takk jenter Tiden har rast avgårde ja. Har nesten ikke vært her jeg, men det er jo et godt tegn på en måte. Nesten alt er rydde på plass. Nå har jeg mitt rom og noe småplukk i stuen. Men jeg tenkte at jeg skulle få kjøpt meg en sjenk, eller en veggseksjon. Tenk, nå er det 10 + 3 til termin. Får nesten angst :p

Lissyjane skrev:

Du er akkurat passe, absolutt ikke stor!
Jeg var heller ikke stor i uke 30. Nå, derimot.....

Imogene skrev:

Lissyjane skrev:

Du er akkurat passe, absolutt ikke stor!
Jeg var heller ikke stor i uke 30. Nå, derimot.....

Djees, ikke ta motet fra meg :p Har fremdeles 7 uker igjen på jobb :p

Back
Topp