30 uker i dag!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lykkelig! Nå er det virkelig ikke lenge igjen! Gjett om vi gleder oss! Ser frem mot jordmortimen for å se om hun har snudd seg :) Orker ikke tanken på noe setefødsel nå altså! :P

Vekten min holder seg fin! Det er jeg lykkelig for! Så nå ser jeg på yogatimer for mor og barn etter noen mnd med kos :) Da kan vi sikkert begynne å svømme litt også :)

ÅÅÅÅÅhhhh, nå gleder jeg meg! :)

Hipp hurra, gratulerer med 30 uker, og BARE 10 igjen :D :D

Gratulerer med 30 uker! :) Jeg også gleder meg sånn!!! :D

Jippi! :D tida går fort! :)

Åhh, så kos med 30uker da<3 Yoga med deg og baby? Det vil jeg høre mer om!!
Her er det 29uker på fredag...weee:)

Hurra for 30 uker - bare 10 uker igjen da :D Yoga og svømming høres spennende ut! HAr tenkt å være med på svømming etterhvert vi også :-)

Åhh, så kos med 30uker da<3 Yoga med deg og baby? Det vil jeg høre mer om!!
Her er det 29uker på fredag...weee:)

Ja, jeg så at det var reklame på det treningssenteret jeg tenkte å starte på etter fødsel. Tilbud om mor og baby yoga, syntes det hørtes skrekkelig deilig ut, selv om det kostet litt :p

Kurset inneholder:
  • opptrening/ styrke av bekkenbunn,
    magemusklene og rygg
  • bevisstgjøring av pust og kroppsholdning
  • strekk og avspenning
  • leken oppmerksomhet og massasje til barnet som stimulerer deres koordinasjon og blodsirkulasjon

Ja, jeg så at det var reklame på det treningssenteret jeg tenkte å starte på etter fødsel. Tilbud om mor og baby yoga, syntes det hørtes skrekkelig deilig ut, selv om det kostet litt :p

Kurset inneholder:
  • opptrening/ styrke av bekkenbunn,
    magemusklene og rygg
  • bevisstgjøring av pust og kroppsholdning
  • strekk og avspenning
  • leken oppmerksomhet og massasje til barnet som stimulerer deres koordinasjon og blodsirkulasjon

Oi, interesant:) Hva treningssenter er dette?:) Pris?:)
Vi har iallefall tenkt babysvømming:)

HIpp hurra for 30 uker! Bare 10 uker igjen, det føles virkelig godt å passere den milepælen vil jeg tro :)

Back
Topp