30 uker ! :D

LilleGull90

Flørter med forumet
Jippi! 30 uker idag, å som vi gleder oss!! Tiden kan ikke gå fort nokk nå, men samtidig så tenkter jeg at det er bra godt å kunne såve når man vil, sette seg i bilen å kjøre til butikken uten å tenke på at man har en baby i baksetet, nyte kveldene med kjæresten osv..
En annen ting er at NÅ ER JEG STERSSET!!! :P
- Har kjøpt inn alt vi trenger av utstyr og klær, så der skal vi ikke mangle noe, men vi skal flytte! Sambo skal kjøpe hus, å vil helst få det gjort før lille prinsessa vår kommer, men han jobber på sjøen, å er borte i mnd i strekk +/-, å er ikke hjemme nå...Uansett skal vi få til dette på en måte, men er det noen her inne som har erfaring med å flytte med en liten baby? :-S

Stor hilsen fra litt stressa frøken

Gratulerer med 30 uker 
Kommer etter på tirsdag ;)

Har ingen erfaring med flytting når man har liten bebis, men vi skal selv flytte nå i mai, og da blir jeg å dra rundt på en 1åring. Tror ikke det blir så veldig tungvindt, den er jo så liten, og skal jo mest sove og spise. Du får ordne deg en liten turnus, pakke litt på gamleplassen, og kjøre bort i nyhuset, og pakke ut. Det går nok helt fint skal du se. Ikke stresse emoticon

Gratulere med 30 uker...:)Har ingen erfaring med flytting og baby, er litt i samme sitvasjon.
Vi holder på å bygge hus å huset skal være ferdig til i slutten av Juni.
Så vi håper at huset er ferdig før jeg er ferdig for å si det sånn.

Men alt kommer nok til å gå alldeles strålende, er bare ikke å stresse for mye så ordne nok det meste seg.

Gratulere med 30 uker...:)Har ingen erfaring med flytting og baby, er litt i samme sitvasjon.

Men alt kommer nok til å gå alldeles strålende, er bare ikke å stresse for mye så ordne nok det meste seg.

Tusen takk for det :):)
Ja, alt skal vell gå bra, å vi har masse folk til å hjelpe oss med selve flyttinga, så lille skal iallefall ikke lide noen nød mens vi flytter ting og tang :) <3
Spennende tid imøte vi alle da! :D Nytt familiemedlem og flytting!
Herlige sommern 2012! <3

Gratulerer med 30 uker :)

BirgitteB skrev:
Gratulerer med 30 uker :)

Tusen takk, BirgitteB :D
...ikke lenge til du kommer etter seg jeg ;)

Back
Topp