LilleGull90
Flørter med forumet
Jippi! 30 uker idag, å som vi gleder oss!! Tiden kan ikke gå fort nokk nå, men samtidig så tenkter jeg at det er bra godt å kunne såve når man vil, sette seg i bilen å kjøre til butikken uten å tenke på at man har en baby i baksetet, nyte kveldene med kjæresten osv..
En annen ting er at NÅ ER JEG STERSSET!!! :P
- Har kjøpt inn alt vi trenger av utstyr og klær, så der skal vi ikke mangle noe, men vi skal flytte! Sambo skal kjøpe hus, å vil helst få det gjort før lille prinsessa vår kommer, men han jobber på sjøen, å er borte i mnd i strekk +/-, å er ikke hjemme nå...Uansett skal vi få til dette på en måte, men er det noen her inne som har erfaring med å flytte med en liten baby? :-S
Stor hilsen fra litt stressa frøken
En annen ting er at NÅ ER JEG STERSSET!!! :P
- Har kjøpt inn alt vi trenger av utstyr og klær, så der skal vi ikke mangle noe, men vi skal flytte! Sambo skal kjøpe hus, å vil helst få det gjort før lille prinsessa vår kommer, men han jobber på sjøen, å er borte i mnd i strekk +/-, å er ikke hjemme nå...Uansett skal vi få til dette på en måte, men er det noen her inne som har erfaring med å flytte med en liten baby? :-S
Stor hilsen fra litt stressa frøken