30 og 60 års feiring, hjelp til planlegging :)

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg og mannen blir 30 neste år, pappaen min blir 60 (mai,juni og juli), så tenkte å slå sammen en feiring :) mamma blir 60 i januar, et halvt år etter, går det bra å slå med henne også? :)

Har lyst å gjøre litt utav det, og jeg og storebroren min har så vidt begynt å planlegge:
*pappa har alltid hatt lyst å prøve fallskjermhopping, så snuser på det som gave til han :)
*mannen har lyst å lage en fest eller reise bort.
*gave til mamma har jeg ikke peiling på.. Tips? :)

Vurderer å leie et lokale, bestille koldtbord og lage mye kaker og lage skikkelig selskap! invitere hele familien vår + nærmeste vennene våre. Ha lysbildeshow, og musikk utover kvelden :)

Men det blir jo fort dyrt med dette opplegget her, for vi blir raskt regnet 30-40stk!
Er også litt fristende å kun ta oss nærmeste familien (mamma,pappa,brødrene mine, jeg, mannen og ungene på da 7år, 2år og sistemann på ca 1-2mnd) og dra ei uke til syden eller en fin plass og bare kose oss med serverdigheter, god mat og gjerne spa.

Hvilket opplegg ville dere gått for? Tur til varmere strøk kan man finne rimelig om man bestiller i veldig god tid, resten er standard pris på uansett :)

Tips til reisemål? :)

Jeg ville leid lokale og laget stor fest med familien. Synes slikt er så koslig :D

Begge deler høres veldig fristende ut! Pappa fyller 50 i år og fikk tur i jetfly i gave av alle vi kunne komme på. Samlet inn pengegave fra samtlige, jobben hans, venner +++
Han skal ha stort familieselskap neste helg nå, men jeg tror kanskje jeg ville gått for tur med nærmeste familie hvis det var såpass mange som skulle feires.
Det må dere jo bare føle litt på, hvis slekta deres ikke møtes så ofte er jo dette en koselig anledning til å samles.

Jeg ville nok prioritert reisen fordi det da vil bli èn hel og veldig spesiell uke. Hele familien får deltatt, og dere skaper minner.

Går dere for å lage fest ville jeg slått sammen med moren din også. Helt uproblematisk :) Hvis dere syns koltbord er dyrt, er det jo godt og lettvint med gryte m/tilbehør

Syns det er vanskelig å bestemme seg! :) det er kjekt å samle familie og venner, elsker å lage selskaper! Men det er jo også veldig kjekt å dra på tur, og vi koser oss veldig på tur sammen :)

Denne må jeg følge. Jeg blir 30 i 2017 og mamma bli 60 samme mnd. Jeg har spart i 1 år allerede. Så gøy p gjøre litt ut av ting :)

Her blir vi også 30 neste år, samt at min mor blir 60 og min far 65 år. Søstera mi blir 35, så det er kun min bror som ikke fyller "rundt/halvrundt" år, han blir 34 :) og samme gjelder samboerene deres igjen at de ikke har noe rundt år. Men uansett, vi planlegger 2 uker til syden siden foreldrene mine ikke liker noen storfeiring (spesielt pappa), så får vi unge heller ta igjen feiringen ilag med venner her hjemme ;)

Her blir vi også 30 neste år, samt at min mor blir 60 og min far 65 år. Søstera mi blir 35, så det er kun min bror som ikke fyller "rundt/halvrundt" år, han blir 34 :) og samme gjelder samboerene deres igjen at de ikke har noe rundt år. Men uansett, vi planlegger 2 uker til syden siden foreldrene mine ikke liker noen storfeiring (spesielt pappa), så får vi unge heller ta igjen feiringen ilag med venner her hjemme ;)

Hvor skal dere dra da? :)

Stor fest hadde jeg valgt :D

Back
Topp