30 min kneik på dagtid.

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Nå er det rett før jeg blir gal og håper noen har noen gode råd..

Dette gjelder kun på dagtid, natten er ingen problem. Han våkner etter 30-45 min ved hver eneste hvil på dagtid. Da er han sur og grinete og absolutt ikke uthvilt. Jeg må da stå 15-45 min for å få ham til å sovne igjen, og jeg er så lei sååå lei:arghh: Helsestasjonen sier "huffda"

Han tar ikke tutt, og jeg har prøvd å gå ut å vugge før de 30 minuttene men dette skjer uansett om jeg er på tur eller ei. Inne nekter han å sove på dagtid..


Hjeelp pleasee:anyone
 
Ikke så mye annet å gjøre enn å vugge han i søvn igjen.. har hatt det sånn og har det sånn enda noen dager. Kom seg hos oss når vi kjøpte ny vognpose og begynte å utsette søvnen litt, så han er mer trøtt. Tar han f.eks med ut en tur når han begynner å bli trøtt og aktiviserer han litt, så er det plutselig gått ei lita stund..
 
Ikke så mye annet å gjøre enn å vugge han i søvn igjen.. har hatt det sånn og har det sånn enda noen dager. Kom seg hos oss når vi kjøpte ny vognpose og begynte å utsette søvnen litt, så han er mer trøtt. Tar han f.eks med ut en tur når han begynner å bli trøtt og aktiviserer han litt, så er det plutselig gått ei lita stund..

Har prøvd å virkelig tøye strikken å slite han skikkelig ut, men til ingen nytte. Våkner med røde øyne og dårlig humør..
 
Sniker.

Hadde samme problem med datteren min helt til hun var 8-9 mnd. Da lærte hun seg og sove videre, selv om hun våknet/var urolig etter 30/45 min. Jeg har prøvd alt og absolutt ingenting fungerer. Det måtte bare gå seg til. Det skjer med jevne mellomrom fremdeles men er mye bedre (hun er 13 mnd. nå).

Håper det samme gjelder her Du gjorde altså ingenting aktivt for å vende av?
 
Samme her! Og sånn var storebror også frem til 9-10 mnd alder mener jeg. Er nok ganske vanlig, men håper det snur snart for oss alle :D
 
Samme her tidvis, hun lager alltid lyd og makker etter 45 minutt. Noen ganger sover hun videre, andre ganger må jeg bysse vogna. Og noen ganger sovner hun ikke igjen. Tror det er veldig normalt, de fleste i av venninnene mine med baby opplever det samme!
 
Nå er det rett før jeg blir gal og håper noen har noen gode råd..

Dette gjelder kun på dagtid, natten er ingen problem. Han våkner etter 30-45 min ved hver eneste hvil på dagtid. Da er han sur og grinete og absolutt ikke uthvilt. Jeg må da stå 15-45 min for å få ham til å sovne igjen, og jeg er så lei sååå lei:arghh: Helsestasjonen sier "huffda"

Han tar ikke tutt, og jeg har prøvd å gå ut å vugge før de 30 minuttene men dette skjer uansett om jeg er på tur eller ei. Inne nekter han å sove på dagtid..


Hjeelp pleasee:anyone
Frøkna her sover kun rundt 30/45 minutt 2 ganger om dagen og virker fornøyd med det... får henne hvertfall ikke til å sove mer.

Og angående at helsestasjonen sier «huffda» så føler jeg at det er standardsvaret jeg får på alt...
 
Back
Topp