30 grader i skyggen

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
I dag er det kokvarmt
Deilig
Har vært på badestranda i hele dag. Eneste plassen jeg klarer å være nå i denne varmen

Har sittet i bil fra Oslo til Rogaland i 8 timer idag :-O

Thank God for aircondition , på 80 tallet måtte rulle ned 4 vindu for å overleve -

Må ærlig innrømme jeg trives best med 19-20 grader enn 29-30

32 her i dag, 34 i går. Syns ikke det er godt i det hele tatt. Syns synd på mini på 5 mnd som klager seg for varmen.

32 her i dag, 34 i går. Syns ikke det er godt i det hele tatt. Syns synd på mini på 5 mnd som klager seg for varmen.

Enig! Det kan bli altfor varmt.. spes hvis en ikke får avkjølt seg. Og med baby er det slitsomt.
Vi har så lite luftfuktighet i Norge, så 35 grader her oppe er helt annen varme enn 35 i syden der de har høy luftfuktighet

Enig! Det kan bli altfor varmt.. spes hvis en ikke får avkjølt seg. Og med baby er det slitsomt.
Vi har så lite luftfuktighet i Norge, så 35 grader her oppe er helt annen varme enn 35 i syden der de har høy luftfuktighet
Her har det vært så tett luft også, ikke så mye som en liten bris en gang. Der vi bor blir det som en varm gryte med innestengt uteplass også så selv om den uteplassen vi bruker mest er i skyggen er det helt drepen med sånn varme. Mini har heldigvis blitt flink til å drikke vann og får tilbud om vann gjennom dagen, går bare i bleien og får et bad til å kjøle seg ned i løpet av dagen. Alle dører og vindu står åpne.. Hun har fått varmeutslett, men det ser heldigvis ikke ut til å plage henne. Uff, skjønner ikke at folk vil ha med seg så små til syden f.eks, her blir det bare sutring :(

Her skal det vistnok bli enda varmere i morgen. Og enda varmere på søndag. Men i morgen er vi nødt til å holde oss hjemme og inne. Vi er brente, slitne og har litt å pakke før vi reiser. Kanskje vi må kveldsbade bare..

Vi har sittet inne store deler av dagen vi, med varmepumpe på kjøling.

Vi har barnefri og bor i huset til svigermor til i morgen.

Orker ikke så mye varme jeg.

Men vurderer å gå en tur opp til badevannet her nå.

Takler ikke 30-35 grader hverken her eller der jeg :p ikke takler jeg stranda stappfull med folk heller :o haha
Alle blir sure og grinete her i huset ihvertfall :p

Har faktisk vært en tur på kjøpesenter med ungene i dag. Har ikke ac hjemme, så da ble det shopping... Får se hva det blir i morra. På ettermiddagen ble det skyggen med et basseng med kaldt vann ute. Yngste var ihvertfall fornøyd med det :)

Vi har varmepumpe med aircondition så her er det godt og kjølig inne. Alt for gravid til at det er behagelig å bevege seg utendørs.

Ute elsker jeg varmen, men inne syns jeg det blir for varmt. Merker at Norge ikke er lagt opp på samme måte som land som har slik varme store deler av året. Ingen aircondition når man kommer inn, så man får ikke avkjølt seg slik man får i f.eks syden eller usa. Likevel skal jeg ikke klage, jeg er veldig glad i sol og skikkelig sommervarme. :)

Er godt med varme, men merker det er litt i det varmeste laget, spesielt nå når man må ha med baby over alt. Han blir så varm :/ og vanskelig å finne på aktiviteter uten at han synes det blir varmt og ukomfortabelt.

Jeg orker ikke dette her..
Hovner opp, kan ikke gå med gifteringen, orker ikke gjøre noen ting, bare sitte og daffe foran ac hele dagen :yuck:

Jeg syntes egentlig ikke varmen ute er så ille nå, så lenge jeg kan bade.
Var verre i Spania før 4 uker siden. Da holdt jeg på å bli smårar

Jeg syntes egentlig ikke varmen ute er så ille nå, så lenge jeg kan bade.
Var verre i Spania før 4 uker siden. Da holdt jeg på å bli smårar

Så lenge en kan bade og ligge på en strand så er det topp. I dag måtte jeg ut å bade hver halvtime for å holde kroppen unna oppheting. Og da er det bare deilig.
Å sitte på terassen her hjemme i solveggen er drepen.. sikkert 60 grader i solveggen her, rett og slett smertefullt

Jeg synes det er for varmt og stakkers lillemann på 8 mnd som ikke takler varmen:sorry: Heldigvis har vi et stort svømmebasseng med varmepumpe. Så det er 33 grader i vannet så også bebis kan bare. Det gjorde godt:)

Idag har det vært litt i varmeste laget for min del, takk og lov for AC både på jobb og hjemme. :P Har skinnstol på jobben, den bytta jeg ut med stolen til en av de andre, som er i stoff gitt. Satt jo fast!

Vi endte med å sette opp reisesenga til mini i stua, for i andreetasjen er det bakerovn deluxe. Han var gjennomsvett og bare grein under legging stakkars. Sovna fort i stua heldigvis. Og jeg fikk ned min temperatur ved å ta med hundene på badetur, de kan jo ikke gås tur med på dagtid. Er bare ute for å tisse og sånt, og så rett inn til AC-en igjen.

Som snart høygravid er varmen helt grusom. Hadde ikke overlevde uten varmepumpe med aircondition

Jeg fikser ikke denne varmen her. 29 grader er pyton. Vet det er som å banne i kirka, men jeg funker ikke. Trøsta er at det er snakk om bare noen dager. I fjor var det mange, mange uker.

Back
Topp