30 DS jenter!!

Lovja

Glad i forumet
Har ikke hatt nett på noen dager, og har ikke sett noen oppdateringer... Hvordan går det med treninga da??

Har desverre stoppet helt opp, men det er pga puppe operasjonen da så om 4 uker kan jeg trene igjen[:D]

HEr har jeg trent 7 dager på level 1, men har ikke oppdatert. Føler meg strammere allerede, og er støl hver dag! Deilig!!!

Må si at jeg fortsatt syntest det er et sliiiiiit[:-] Svetter som en gud! Haha

Har fått dvd'en i posten[:D] Skulle begynne igår, men begynte å male stua istede[:-]
Men mandag er jeg igang! Gleder meg[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Har desverre stoppet helt opp, men det er pga puppe operasjonen da så om 4 uker kan jeg trene igjen[:D]

OI, blir litt ventetid da, men sikkert kjempedeilig å komme igang. (Og bli kvitt litt pupper??[:D][:D])

ORIGINAL: SillyDilly

HEr har jeg trent 7 dager på level 1, men har ikke oppdatert. Føler meg strammere allerede, og er støl hver dag! Deilig!!!

Må si at jeg fortsatt syntest det er et sliiiiiit[:-] Svetter som en gud! Haha

Så bra!! Stå på! Jeg synes også det er et slit... Men det kjennes ut som det funker da![:)]

ORIGINAL: Sommergull

uff... veldig lite motivert for tiden[:'(] men prøver å trilletur da..[:)]

Vanskelig å alltid få tiden til å strekke til og motivere seg nok til trening ja. Men trilleturer er jo godt da, så lenge været er ok. Her har himmelen åpnet seg i dag[&:]

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Har fått dvd'en i posten[:D] Skulle begynne igår, men begynte å male stua istede[:-]
Men mandag er jeg igang! Gleder meg[:D]

Lykke til med det! Må få se oppdateringer![;)]

ORIGINAL: inatobia

Her hår det bare bra:) glemmer å oppdatere hver dag i motivasjonstråden:)

Det er kjempebra! Stå på du og!![:D]

Ååå nå kom jeg på at jeg må trene snart! Hahah.. Best å trene på dagen før barna kommer hjem[8D]

Lille gullet ligger bare å ler når mamman trener[8D] Haha.. Så er det helt nydelig vær ute så jeg MÅ virkelig komme meg ut å trille litt!

Men var veldig deilig å sitte her på bv også da[:D][:-]

jeg venter på dvd'en skal komme med posten!! [:D]
kanskje kommer den i dag?? *løpe ut å sjekke* [8D]

Back
Topp