30 Days????

Bakekakesøte

Forelsket i forumet
Kan man trene det når man er gravid??? Har ikke sett dvd så vet ikke hva det går ut på!

Vet ikke, men jeg dytter for deg... Har aldri hørt om det engang[8D]

det er 30 days shred du tenker på og ikke de tablettene 30 days??

om det er den treningen vet jeg ikke egentlig. jeg startet på den og var kommet til dag 2 på level 2, men en uke før IKM hadde jeg så mye stikkinger og vondt at jeg klarte ikke.
Det er ganske tungt men i starten er det nok ikke noe farlig. det er jo bare bra å trene[;)] men det er mye mageøvelser, så der kan man jo kanskje ta det litt rolig. vet ikke hvor bra det er å ta sit-ups i alle tenkelige varianter når man er gravid. og om noen uker/mnd må vi være forsiktig med den hoppingen.. men trur jeg ville snakket med en lege eller jm eller noen andre som har litt peiling. for jeg vet ikke, bllir vel bare mest synsing og sånn..

om det er tablettene ville jeg aldri tatt de som gravid altså[:-]

Om du er vandt til at trene, kan du fortsette treningen din.... men jeg har lest at man ikke skal tage situps - og holde sig fra step.

Har man løbetrenet fra før kan man fortsette. Der står at kroppen selv siger fra... ;o)

Jeg har trenet mye før, men orker ret og slet ikke så mye nu.
Og jeg må indrømme at skiturene går mere i de lette løyper en op og ned.... og alpint holder jeg mig helt fra. Tør ikke tage sjansen...

Det er 30 Days shred ja og ikke tabletter [:D] Regner ikke med at det følger med egen dvd på de tablettene [:D] hihihi De fleste leger vet vel ikke hva dette treningsprogrammet går ut på vil jeg tro. Tenkte om det var noen som hadde trent det da de gikk gravid. Men kanskje legge det på generelt så kanskje man får litt flere svar!?

Man kan vel stort sett gjøre alt som ikke-gravide kan gjøre! [:D]

Når jeg var gravid med førstemann gikk jeg på skolen, var med på alt av gymmtimer og alt jeg! [:D][:D]

Back
Topp