30 days

castora

Forelsket i forumet
Noen her som har prøvd det?
Ser mye tv 3 jeg å er nå nesten heeeelt lurt til å teste det [:-]
Men man skal kanskje ikke prøve slikt når man ammer litt?

bare tull spør du meg

med litt sunt kosthold og litt trening går vel de fleste ned!! (det er jo det de reklamerer med!)

Slike kurer er ofte vanndrivende, og vi kvinner kan på enkelte tider i menssyklusen samle opp ganske mye vann! + og - 5 kilo iløpet av en måned er helt normalt for oss uten at det betyr vi har spist for mye eller for lite osv.

Så det å miste litt av det vannet vil jo gi utslag på vekta. 1 liter vann veier 1 kilo. (definisjonen er vel at 1 liter vann ved 4 grader er det samme som en kilo mer nøyaktig, seriøst). Så om man da tisser ut litt ekstra vann, så går man jo ned i vekt!

Så "funker" det? Ja, mest sannsynlig vil du se det på vekta. Men har du mistet fett eller blitt i bedre form? Nei.

Ved oppstart av trening vil kroppen ofte kvitte seg med en del av det vannet uansett ;)

Jeg har prøvd, syns ikke det funka... Gikk kanskje ned 1 kilo eller 2, men det var det... Sleit MASSE med magetrøbbel i laaaang tid etter jeg slutta på de og det var det IKKE verdt for de skarve kiloene, så mitt råd er og investere de pengene i noe annet...!!

Ser den er på tilbud rundt omkring!!! da tenker jeg mitt[:D][:D][:D] 

Hadde den vært så fantastisk som den lover, ville de vært tomme på lagerene sine, og sluppet å selge det på tilbud[8D]

Var det jeg regnet med.
At uansett slankekurer er nei nei mens man ammer.

Men for å bli fin å slank tror jeg nok det er kosthold og vanlig trening og rikelig med vanns om er det beste :9
uansett hvor mye folk kan vri å vrenge på det.
Om man går ned i vekt av slike kurer er jo det en ting, men man går jo like fort opp når man slutter med produktet.. Oftest vertfall..

Back
Topp